Campania de donații de
la casele de marcat Lidl România din perioada aprilie – iunie, dedicată
susținerii Greenpeace România, a dus la strângerea unui total de 35.000 euro.
Suma, colectată cu ajutorul clienților și angajaților Lidl, este o contribuție
pentru demersurile organizației de a salva pădurile virgine ale României. În
continuare, în perioada iulie – septembrie, clienții și angajații Lidl pot dona
pentru programul Fundației LEADERS, dedicat susținerii tinerilor care doresc să
dobândească competențe de leadership.
35.000 euro pentru
susținerea campaniei Greenpeace România
În România, încă de la intrarea pe piață, Lidl a investit
într-un viitor mai bun, sustenabilitatea și responsabilitatea pentru mediul
înconjurător făcând parte din cultura companiei. Astfel, prin campania de
strângere de fonduri de la casele de marcat din magazinele Lidl, desfășurată în
perioada aprilie – iunie 2017, clienții și angajații Lidl s-au implicat în mod
direct în susținerea fundației Greenpeace România. Fondurile vor contribui la
identificarea și protejarea pădurilor virgine ale României, pentru a le oferi
șansa viitoarelor generații de a se bucura de un ecosistem forestier bogat.
O nouă campanie de
strângere de fonduri pentru Fundația LEADERS
Noua campanie de donații de la casele de marcat din
magazinele Lidl România are loc în perioada iulie – septembrie și este dedicată
susținerii Fundației LEADERS. Asociația are ca principal obiectiv formarea și sprijinirea
tinerilor pentru a deveni lideri responsabili, vizionari și curajoși, prin
programe practice și aplicate pentru fiecare nivel de dezvoltare. Astfel, participanții
au parte de o experiență personalizată alături de traineri specializați și
lideri din diverse domenii, care le monitorizează parcursul pe termen lung.
După finalizarea cursurilor de dezvoltare personală, tinerii lideri devin parte
a unei comunități de absolvenți în care au acces la resurse, mentorat și
sprijin constant.
„Ne bucurăm că, alături de Greenpeace România, luăm parte
în mod activ la demersurile de protejare a pădurilor virgine din țară. Este un
mod prin care contribuim și noi la acest demers extrem de important pentru
viitor: generația noastră să lase moștenire un număr de ecosisteme neafectate
semnificativ de intervenția omului. Și pentru că un viitor sustenabil este
parte din ADN-ul nostru, următoarea campanie de la casele de marcat este
direcționată către proiectele dezvoltate de Fundația LEADERS, axate pe educație.”,
a spus Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.
„Suntem foarte bucuroși pentru că Lidl s-a alăturat
misiunii noastre începută în urmă cu 17 ani, aceea de a forma noua generație de
tineri lideri la toate nivelurile. Considerăm că cea mai importantă investiție
în noile generații de tineri lideri este în educația acestora. Credem într-un
model de leadership autentic, iar metodele noastre de dezvoltare presupun
punerea tinerilor în situații concrete, proiecte sociale de impact, feedback
constant și învățare prin intermediul membrilor comunității.”, a declarat Adina
Sandu, Director de Programe, LEADERS.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu