4 octombrie 2012

Vezi dincolo de limite

0 Comentarii
Campania Dolce Sport – Vezi dincolo de limite a obţinut două premii în cadrul Internetics 2012: Bronz la categoria Campanii interactive şi Premiul cel mare la secţiunea Campanii interactive – artă, cultură, media şi divertisment. Vezi dincolo de limite s-a desfăşurat în perioada iulie-august 2012, în perioada Jocurilor Olimpice de la Londra. Dolce Sport şi Romtelecom l-au susţinut pe Florin Georgescu, un nevăzător, să-şi depasească încă o dată limitele, prin realizarea unui maraton olimpic de 2000 km pe bicicletă în tandem până la Jocurile Olimpice de la Londra, susţinând astfel în felul său sportivii români participanţi la Jocurile Olimpice.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu