22 iulie 2010

Decat sa discutam prostii- mai bine incercam sa schimbam ceva

1 Comentarii
Desi MegaBacau a inceput ca un proiect experimental, ne-am extins treptat, multi oameni s-au regasit in conceptele noastre, au venit cu propuneri, noi le-am primit din mers.
Scopul demararii proiectului a fost pasiunea si nu beneficiile materiale sau de alt gen. Atunci nu am facut o suma a ce inseamna MegaBacau, ce vrem sa demaram, ce vrem sa reparam, sa salvam, ne-am propus doar sa punem umarul la o schimbare. Strategia in procesul de planificare a urmat dupa.

Ne bucuram ca avem adepti, oameni ce au achiesat asumat simtind ca abordarea, stilul nostru subtil, ironic poate, in orice caz inteligent ii definesc. In loc sa discutam despre cat de groaznic e la noi, sa ne balacarim sau sa criticam frustrant am ales alta cale, dezvoltandu-ne pe altfel de principii: stabilind acorduri de incredere, parteneriate in comunitatea de business din Bacau, dorindu-ne sa promovam Brandul Bacaului si oamenii de aici care au ceva de spus.
Am conectat bacauanii la pulsul capitalei sau chiar mai departe. Incercam sa venim mereu cu ceva nou si promovam valorile autentice autohtone nedorindu-ne inregimentarea, politica noastra editoriala fiind clara...si ...diferita fata de ceea ce e in piata de media locala. Ne place controversa in sensul schimbarii mentalitatilor, corelata bunelor practici ale industriei.

Suntem profesionisti si respectam pe cei de la care avem de invatat. Cei puternici ne vor interesa intotdeauna pentru ca ne obliga sa fim mai buni. MegaBacau creste avand o identitate proprie, asumata pentru ca ne obligam noi insine si ne obliga publicul nostru.














Fundatia Ioan Bosco : "In primul rand, felicitari pt acest blog.. mi se pare ca este destul de neutral, si ca trateaza obiectiv informatiile din orasul nostru."






























1 Comentarii:

Marius says:
22 iulie 2010 la 19:29

frumos

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu