26 septembrie 2010

Tot ce e ,,frumos'' si vizitatorilor le place!

2 Comentarii
Dupa o perioada " mai buna'' din punctul de vedere al"prestatiei" bloggerilor bacauani, observ ca de ceva timp au reinceput discutiile pe blogg-uri.
Nu tin partea nimanui, sunt pe teren neutru din acest punct de vedere, iar ceea ce vreau sa expun aici sunt parerile strict personale, ca nu cumva sa ma trezesc cu tot felul de replici...

La acest ziar ,,mini'' sau ,,mega'', cum il numeste un blogger bacauan renumit si pe care eu personal il respect, sa nu dau numele, dar sigur stie ca despre el vorbesc, se lucreaza in adevaratul sens al cuvantului, pentru ca cei care viziteaza site-ul sau bloggul sa fie multumiti de continutul lui. Dar se pare ca nu toate lumea este incantata de acest blog. Personal nu stiu de ce.
Eu am intampinat probleme din partea multor persoane din presa bacauana deoarece lucrez aici. Exemple pot sa dau, dar prefer sa nu dau apa la moara. Am incercat sa-mi fac treaba cat se poate de bine, acum nu stiu cat de mult am reusit, dar nu mi-a placut ceva si acum e timpul sa vorbesc. Cand am incercat sa ies pe piata cu anumite contracte am primit ,,lovituri'' de la colegii mei si am fost impiedicata sa-mi fac treaba pe motiv ca lucrez la acest ziar fara pic de fair-play(...)
Dupa o perioada mai ,,buna'' vad ca au inceput iar ,,intepaturile'' pe diferite blogg-uri.
De ce trebuie sa existe chestiile astea? In loc sa fim uniti si sa avem ca prioritate interesul vizitatorilor, anumitor persoane le place scandalul, barfa, dar cu ce scop? Nu stiam ca doar asa se poate creste traficul si numarul de vizitatori!
Asa ca dragi colegi, haideti sa lasam deoparte toate lucrurile negative si sa ne concentram pe ceea ce este cu adevarat important: interesul bacauanului!

Politica editoriala a Mega Bacau nu ia in seama atacurile neprincipiale, neargumentate, nesemnate.
Parte din materialele publicate in acest produs media sunt pamflete si vor fi tratate ca atare. Neintelegerea demersului jurnalistic este doar perceptia acelei categorii de public care nu ne intereseaza si care nu e deci in targetul nostru.

2 Comentarii:

iri says:
26 septembrie 2010 la 12:40

Eu sunt un constant admirator al articolelor dvs. Va imbratisez si va urez succes.

Anonim says:
27 septembrie 2010 la 00:42

de ce nu aprobi comentariile?

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu