25 septembrie 2010

Urla pizma in ei

3 Comentarii
De ceva vreme un paduche ne deranjeaza nepermis de mult, precum gangania parazita care altfel nu ai observa-o, daca nu s-ar baga insolent pe sub haina ta sa vaneze un spatiu unde sa-si infinga trompa infecta!
Dupa ce ca e un agramat ce instiga la actiuni ce nu le poate sustine, pentru ca realitatea, ce cauta obositor sa o deformeze vorbeste de la sine (asa cum se deduce si din fotografie), ne sicaneaza periodic, fara pic de respect- semnand comentarii injurioase sub identitate anonima sau punand diversi amici, solidari intru aceleasi valori si continut PAUPER.

E vorba de"domnul" George, insul ce se crede candidat la Pulitzer  pe a carui talent, chiar nu suntem gelosi!

 Probabil  ca  cititorii  blogului ce-l administreaza nu cunosc aceste amanunte, practici,  ce-l definesc sau sunt de aceeasi speta...Nu suntem curiosi, totusi, bacauani, aveti grija caror  modele va raportati si pe cine  alegeti sa urmati!
 Iesiti din Cutie!

3 Comentarii:

Anonim says:
25 septembrie 2010 la 21:57

Ok, deci vrei sa jucam dur .. jucam dur atunci.
Uite, iti explic cum sta treaba, eu nu il cunosc pe acest George de la Inima Bacaului, si sunt 100 % sigur/a ca nu ma cunoaste.
Deci chiar m'am saturat de fazele voastre, ma calcati pe nervi, si vezi pe cine faci tu 'paduche' ca se lasa cu chestii urate. Uite, eu sunt anonim/a. Tu, esti Dorina. Si aflu si mai multe daca vreau. Ai grija, ca o belesti urat de tot.
Asa ca putulica, decat sa imi dedici maine un alt post pentru ce ti'am scris eu aici, mai bine sterge-ti blogul , ok ?

office_simona@yahoo.com says:
25 septembrie 2010 la 23:25

Tocmai cum va spuneam, stimati bacauani, astfel de elemente sugruma evolutia poporului roman, contribuind la indobitocirea natiunii.

Cine o fi? Dumnezeu stie...

andrey says:
26 septembrie 2010 la 12:44

=))))))))) ce texte pe tn bha asta d my jos

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu