Acum cateva saptamani va spuneam despre o problema pe care o are CET Bacau in raport cu populatia, in privinta caldurii. Se pare ca aceasta problema continua sa persiste.
O sa dau si un ''nou'' exemplu: din nou fara caldura in blocurile din centrul Bacaului. Acum cateva minute caloriferele au inceput sa se raceasca si ca orice cetatean am sunat la CET sa vad care e problema, dar prima data a sunat ocupat pentru ca, probabil, nu sunt prima persoana care suna. A doua oara cand am sunat tot ocupat si asa tine de vreo o ora aproximativ. Din punct de vedere logic nu ai cum sa vorbesti atata timp la telefon, mai ales cand exista o problema atat de grava. Afara sunt inca grade cu minus, sunt copii mici in apartamente, persoane in varsta bolnave dar se pare ca indiferenta persista fara nici o jena la cei care ''conduc'' CET Bacau. Daca data trecuta s-a spart o teava, acum ce s-a mai intamplat?
Inghetam de frig, dar platim caldura pe care nu o avem. E normal?
Tevile alea se ''sparg'' asa cu repetitie, la comanda, cum se intampla?
E neglijenta din partea celor care ar trebui sa aiba grija de ele sau bataie de joc?
Indiferent ce se spune sau se face tot oamenii sufera... Pentru ca se observa ca indiferent de ai sau nu caldura, facturile vin destul de mari, avantaj CET Bacau. Datorita faptului ca au ramas putini cei racordati la CET, iar cei nefericiti platesc pentru ca asa ''trebuie''.
E absurd si urat sa vezi ca o data la cateva saptamani ramai in frig, nu stii de ce pentru cei implicati in problema sunt ocupati, si totusi facturile sunt asa cum sunt. Probabil ca meritam...
Vorba romanului: speranta moare ultima dar sa asistam la cum se moare de frig.
Voi reveni cu amanunte.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu