16 februarie 2011

Brandul si extinderea in retail de fashion

0 Comentarii

Romania este o tara cu potential. Timpul prezent si evolutia lanturilor de retail in moda spun totul. Iar Bacaul este pe harta lor de expansiune.
Astfel, Inditex este cel mai mare jucator din retailul de moda local, in Romania- in 2010 inaugurand 14 magazine in tara.

Spaniolii au adus in tara noastra sapte din cele opt branduri pe care le detin la nivel mondial: Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Oysho, Zara Home si Massimo Dutti; Singurul brand care nu a ajuns in Romania este Uterque, brand lansat de Inditex in 2008, axat pe colectii de accesorii si haine exclusiviste. Sfarsitul anului 2010 i-a prins pe cei de la Inditex cu 51 de magazine in Romania si cu afaceri ce se apropie de 100 milioane de euro. Brandul Zara aducepeste 50% din veniturile grupului in Romania, pozitionandu-se pe segmentul medium-high.
Planul politicii de extindere a vizat in 2010 si Bacaul cu spatiile din Arena Mall unde a intrat in forta cu Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius .
Se asteapta venirea H&M in Romania, competitorul lui Inditex pe toate arterele de shopping din Vest. H&M va deschide in 2011, primul sau an pe piata romaneasca, cu sase magazine in Bucuresti, Timisoara, Cluj, Brasov si Iasi.
Piata din Romania e foarte interesanta asadar pentru retailerii din moda, estimandu-se o chetuiala a romanilor in haine la acest moment, pe luna de 7,5 euro suma ce poate parea modica pentru un vest-european insa cu crestere evaluata spre 2015 la 17 euro/luna.

In Bacau putem spune ca interesul pentru moda exista, fetele sunt cochete, asa ca...sunt bine-veniti! Antreprenoriatul in moda si entertainment sunt carti castigatoare in Bacau!

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu