2 februarie 2011

Consolidare pe relatia retaileri - producatori autohtoni

0 Comentarii

Real Hypermarket da semnalul intaririi relatiilor dintre marii retaileri alimentari internationali si producatorii autohtoni de produse alimentare, prin lansarea proiectului strategic "Produceti romaneste, vindem romaneste", dedicat producatorilor locali de produse alimentare si nealimentare.
Romania este o tara cu o veche traditie agricola, detinand capacitatea de a hrani in jur de 100 de milioane de oameni. in prezent, nu exista mecanisme pe deplin functionale in domeniul comertului intern cu produse alimentare sau nealimentare; in acest context, producatorii locali, fermierii, asociatiile familiale sau micile intreprinderi private sunt nevoiti sa isi vanda productia pe cont propriu. Iata de ce real,- Hypermarket Romania in parteneriat cu Primaria Municipiului Timisoara are in vedere dezvoltarea unui program de informare si sprijinire a producatorilor locali prin care se urmareste facilitarea procesului de desfacere a produselor traditionale romanesti prin reteaua de distributie real.
Principalele obiective ale noului proiect sunt rezumate de directorul general al real,- Hypermarket Romania, Michel Lamoot: "Ne propunem sa avem din ce in ce mai multe produse locale pe rafturi, nu doar alimente, ci si bunuri nealimentare, pentru a putea pune umarul la dezvoltarea durabila a economiei romanesti. Prin noul program, vom oferi furnizorilor locali posibilitatea de a-si desface marfurile intr-una dintre cele mai extinse retele comerciale prezente pe piata, in conditiile puse la dispozitie de facilitatile comertului modern. De asemenea, ne propunem aprofundarea legaturilor pe care le avem la nivel local cu micii producatori, dar si cu autoritatile locale, pentru a putea gasi noi si noi oportunitati de colaborare la nivel local si regional."

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu