25 ianuarie 2012

"Daca sunt intrebari pe ce am spus eu!"

0 Comentarii
Poporul cere DEMISIE, in tara e o situatie sociala si meteo grava iar Presedintele se agata sa ramana in carti.
Tocmai s-a incheiat interventia televizata, DECLARATIA DE PRESA a Presedintelui, interventia lui Traian Basescu ca raspuns la protestele populatiei.

Un discurs rupt de realitate prin care Basescu ne vinde himere, "adresandu-se romanilor". Ne-a asigurat ca "Presedintele nu v-a abandonat". Ruptura intre Presedinte si tara e o certitudine dar demential, Basescu se refera " la o parte din natiune", cel putin asa vede Base in delirul sau.
Scuza revolta populara, neintelegand sau nevrand sa schimbe nimic din comportamentul sau, punand-o pe nesiguranta generata de Reforma statului.
El nu abdica, sustine ca poporul e in CRIZA, iar rezistenta sa de capitan de vas e in folosul romanilor. Spune ca nu e un las... "nu am ratat destinatia pana acum si n-am s-o ratez nici cu Romania! Poporul trece prin criza si schimbari fundamentale iar rezistenta mea e in folosul romanilor" spune Basescu;
Omul asta chiar crede!

Altfel spus: Dormiti linistiti romani!"Seful statului stie ce-i de facut!"Acesta a fost mesajul lui Basescu...
Voi ce parere aveti?

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu