28 februarie 2012

Social Media Summit Bucuresti

0 Comentarii





































































































































Astazi, 28 februarie 2012 in Bucuresti, la Hotel Howard Johnson incepand cu ora 9.00 s-a desfasurat primul eveniment regional despre influenta in online si strategii de marketing prin social media. Au fost prezentate 3 conferinte si evenimentul s-a incheiat in jurul orei 17.00.




S-au prezentat strategii de marketing prin retelele de social media, sustinute de specialisti in marketing si consultanti social-media din Romania. Evenimentul a adunat pe cei mai relevanti bloggeri ai momentului, figuri active ale genului, prezente cunoscute in spatiul online: Cristian Manafu, Cristian China-Birta ( cunoscut ca Chinezu), Costin Cocioaba, de la Refresh sau Zelist.


Mult mai interesante mi s-au parut expunerile celor de la Unlock Market Research sau de la The Practice, agentie de PR. Danone, prin Georgiana Gheorghe, Corporate Communication Manager ne-a impartasit experienta grupului in social media, campaniile de promovare ale bradurilor in blogosfera- derulate pentru Cremosso, de exemplu. Grupul are o strategie de comunicare inovativa, adaptata noilor trenduri in materie de comunicare. Vizita la fabrica Danone, ilustrata prin montajul" Bloggeri la un iaurt" ne-a convis de afinitatile Danone in zona social. Un exemplu de activare a brandului in mijlocul consumatorilor (carcotasi, am putea spune ca Danone a invatat ceva din criza comunicationala in care s-a aflat cu ceva ani in urma...toata lumea pare sa fi uitat incidentul, caci Danone a devenit prietenos; bravo!)


Cristi Manafu ne-a convis sa devenim utilizatori de Pinterest, ultima gaselnita in materie de social media. Emotional, aspirational...


Razvan Baciu de la http://www.trafictube.ro/ ne-a prezentat perspectiva sa de producator de continut video online, Video Blogging.


Facebook-ul ramane un generator de influenta, un facilitator, ai optimizarea like-ului ca motivator de actiune e o prioritate. Studiile pe cele sase tipologii comportamentale a utilizatorilor de Facebook au fost edificatoare. (Unlock Market Research).


Ideea ce mi-a placut cel mai mult, dragi bloggeri si poate fi retinuta e ca continutul e ceea ce va prima, continenta ceeaza RELEVANTA iar relevanta LOVE! (Fatalitatea noastra, a romanilor e ca Reactionam nu Militam.)


Concluzie: Social-media funcioneaza ca amplificator al presei traditionale, bloggerii sunt deja preluati de presa online, dominant ramane Facebook-ul, apoi Twitter-ul ca mentiune in presa online; Revista Biz urmeaza sa organizeze urmatorul eveniment de social media la Iasi. Fiti receptivi!

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu