11 octombrie 2012

Ironia campaniei "Business de familie"

0 Comentarii
In perioada 3 – 23 octombrie, Vodafone Romania si Discovery Channel cauta cea mai interesanta poveste a unui business de familie autentic romanesc. Cei care au o afacere de familie pot intra pe pagina de Facebook Discovery Romania si isi pot inscrie povestea, direct in aplicatia "Business de familie"- https://www.facebook.com/discovery.romania/app_413404662072763. Povestea castigatoare va fi aleasa prin votul publicului exprimat pe Facebook, tot in cadrul aceleiasi aplicatii, in perioada 18 – 23 octombrie. Marele castigator va fi recompensat printr-o solutie completa de business – un abonament Vodafone Office Complet gratuit, timp de un an de zile – precum si un film documentar de 2 minute, ce va rula pe Discovery Channel in România.
In plus, fiecare client Vodafone care isi va inscrie povestea afacerii de familie in aplicatie va beneficia de o reducere la abonamentul Vodafone Business pe o perioada de 3 luni, in limita a 100 euro. Campania se numeşte "Business de familie" şi este un proiect comun al celor doua companii, ce are la bază programele Discovery despre afaceri de familie precum Motociclete americane, În Alaska, la înălţime sau Viaţa pe sârmă, precum si dorinta Vodafone de a ii sprijini pe cei care conduc, din generatie in generatie, un business de familie.

Nu prea vad ca cineva ce are un business de familie de succes sa fie interesat sa-si spuna povestea. Pentru faptul ca nu au timp si miza pusa in joc e prea mica!

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu