În prezenţa Ministrului Transporturilor, Relu Fenechiu, Directorul Registrului Auto Roman, George-Adrian Dincă a lansat proiectul „Call Center – Naţional”, proiect care face parte din strategia de dezvoltare a RAR – RA.
Demersul vizează reconfigurarea actualului mod prin care clienţii Regiei îşi fac programare la activităţile RAR – RA.
Până cel târziu pe 31 mai, RAR - RA va avea un număr unic de telefon la care se vor programa nu numai clienţii din Capitala ci şi din orice altă zonă a ţării.
Avantajele sistemului "Call Center - Naţional" sunt: încărcarea uniformă a reprezentanţelor RAR, accesul rapid al clientului la operatorul care efectuează programarea telefonică, alternativa programării în judeţe limitrofe, dacă intervalul de aşteptare este mai mic. De asemenea, timpul de reacţie va fi foarte scurt şi acţiunile uniforme în cazurile de creştere temporară a numărului de solicitări de programare.
Costurile implementării acestui proiect au fost de 14.800. euro.
15 aprilie 2013
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu