Banca Comercială Română (BCR) informează publicul
că unităţile sale teritoriale retail şi centrele de afaceri
corporate nu vor avea program cu publicul în ziua de 30 noiembrie si 1 decembrie 2013.
BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la
clienţii băncii. Totodată, va fi asigurată şi alimentarea cu
cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor
multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispozitia clientilor, 24 de ore
din 24, 7 zile din 7, inclusiv sarbatorile legale.
În
această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare
dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi disponibil
24 de ore din 24, ca de obicei. Clienţii BCR au la dispoziţie
cea mai mare reţea naţională de ATM - circa 2.200 de bancomate.
Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la
propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze
operaţiuni bancare:
·
prin internet, utilizând Click 24 Banking BCR:
- de la orice calculator, accesând 24banking.ro
- de pe telefonul mobil, utilizând aplicaţiile
dedicate pentru iPhone şi Android sau
utilizând soluţia optimizată pentru telefoanele mobile, accesând m.24banking.ro
·
prin serviciul Alo 24 Banking BCR (apeland
gratuit InfoBCR, la numărul 0800.801.BCR
(0800.801.227) din orice reţea naţională, disponibil non-stop)
·
prin serviciul Tranzactii Mobile BCR
(apeland *183#)
·
prin intermediul
echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking
sau la terţi.
În
plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de urmatoarele
servicii:
·
Suport Tehnic în utilizarea serviciilor
de operatiuni bancare la distanţă (Alo si Click 24 Banking BCR, Tranzactii
Mobile BCR);
·
Asistenţă de urgenţă pentru
deţinătorii de carduri BCR;-
·
Informaţii personalizate si
generale despre produsele şi serviciile BCR.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu