Pentru anul viitor, prioritare sunt podul de pe şoseaua Bacău- Braşov, situat în zona comunei Oituz, ce trebuie reabilitat pentru că şi în acea zonă circulaţia autocamioanelor de peste 13 tone este interzisă de peste cinci ani, necesitând rute ocolitoare de peste 50 de km, reabilitarea tronsonului Comăneşti - Ghimeş Făget de pe şoseaua spre Miercurea Ciuc, în prezent grav degradat, precum şi debutul lucrărilor la centura ocolitoare a municipiului Bacău , ce va fi construită în regim de autostradă.
4 decembrie 2013
Podul de la Gârleni, redeschis circulatiei
la
23:03
0
Comentarii
S-a finalizat o investiţie importantă, dar 'cu moţ', ce a constituit un subiect de dispute între fostul guvern şi Consiliul Judeţean, chiar între filialele principalelor partide din Bacău. Lucrarea a presupus refacerea podului şi a porţiunii de şosea aferentă a trenat mai bine de 10 ani, dar cu sprijinul actualului Guvern a fost realizată, practic, doar în ultimele şase luni spre binele celor ce tranzitează ori au afaceri în zonă.
Pentru anul viitor, prioritare sunt podul de pe şoseaua Bacău- Braşov, situat în zona comunei Oituz, ce trebuie reabilitat pentru că şi în acea zonă circulaţia autocamioanelor de peste 13 tone este interzisă de peste cinci ani, necesitând rute ocolitoare de peste 50 de km, reabilitarea tronsonului Comăneşti - Ghimeş Făget de pe şoseaua spre Miercurea Ciuc, în prezent grav degradat, precum şi debutul lucrărilor la centura ocolitoare a municipiului Bacău , ce va fi construită în regim de autostradă.
Pentru anul viitor, prioritare sunt podul de pe şoseaua Bacău- Braşov, situat în zona comunei Oituz, ce trebuie reabilitat pentru că şi în acea zonă circulaţia autocamioanelor de peste 13 tone este interzisă de peste cinci ani, necesitând rute ocolitoare de peste 50 de km, reabilitarea tronsonului Comăneşti - Ghimeş Făget de pe şoseaua spre Miercurea Ciuc, în prezent grav degradat, precum şi debutul lucrărilor la centura ocolitoare a municipiului Bacău , ce va fi construită în regim de autostradă.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu