Premiile
Gopo, eveniment de prestigiu al cinematografiei româneşti,
s-au bucurat de o mediatizare pe măsură. mediaTRUST prezintă vizibilitatea în
media şi publicitate a celei de-a 8-a ediţii a Galei Premiilor Gopo.
În perioada 20 februarie –
24 martie 2014, Premiile Gopo au înregistrat 814 de materiale în mass media.
Evenimentul a avut o vizibilitate crescută în mediul online: 549 de materiale şi 182 în social media. În presa
scrisă au fost publicate 50 de materiale ce au avut ca subiect Premiile Gopo,
posturile TV au difuzat 12 ştiri, iar la posturile de radio monitorizate au
difuzat 21 materiale.
Printre sursele media cu cele mai multe
materiale legate de Premiile Gopo se numără Procinema.ro cu 15 materiale, Jurnalul Naţional cu 4 materiale, Click
cu 3 materiale, Pro TV cu 11 materiale
şi Pro FM cu 6 ştiri.
În
perioada 20 februarie – 24 martie 2014, au fost difuzate 106 reclame cu
Premiile Gopo. Cele mai multe spoturi publicitare au fost difuzate la TV – 63,
la posturile de radio au fost difuzate 41 de spoturi, iar în presa scrisă au
fost publicate 2 machete publicitare.
Pro FM este postul de radio cu cele mai multe
reclame difuzate – 41, cu un rate card estimativ de 10.469 de euro. La
categoria posturilor de televiziune, Pro TV a difuzat 27 de reclame cu un rate
card de 115.003 euro. Dilema Veche a publicat două machete publicitare pentru
Premiile Gopo cu un cost estimativ de 1.638 de euro.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu