Carrefour este retailerul care a înregistrat cele mai multe apariţii media‚
în intervalul 1 ianuarie – 31 martie 2014, 4.860 de materiale, cele mai multe
dintre ele fiind în mediul online. Locul doi, în topul general al apariţiilor
media, este ocupat de Lidl cu 2.568 de
menţiuni înregistrate. eMag a înregistrat 2.401 de menţiuni şi ocupă locul trei
în top. Pe locul patru se află Auchan cu 2.388 de menţiuni, urmat de Kaufland
cu 1.680 de menţiuni. Mega Image este în top cu 1.474 de menţiuni, iar Metro a
înregistrat în primele trei luni 1.288 de materiale. Flanco este pe locul opt
cu 1.199 menţiuni, urmat de Dedeman cu 969 menţiuni şi Cora cu 954 menţiuni.
La
categoria discounteri, Lidl este brandul cel mai activ, din punct de vedere al
numărului de materiale înregistrate, 2.568. Prezent pe piaţa din România din
anul 1999, Billa ocupă locul doi în top cu 723 de materiale înregistrate în
primele trei luni ala anului 2014. Profi este pe locul trei la categoria
discounteri cu 701 materiale înregistrate, urmat de Penny Market XXL cu 649
menţiuni.
Carrefour
conduce clasamentul la categoria hypermarket-uri cu 4.672 de materiale
înregistrate pe toate mediile de difuzare, în intervalul 1 ianuarie-31 martie.
Poziţia a doua este ocupată de Auchan cu 2.388 de materiale, urmat de Kaufland
cu 1.680 de menţiuni. Cora a înregistrat în intervalul analizat 954 de
menţiuni, iar Real 841 de menţiuni.
La
categoria supermarket-uri, Mega Image conduce clasamentul cu 1.474 de menţiuni,
urmat de Angst cu 662 menţiuni. Grupul olandez Spar, intrat pe piaţa românească
din 2005, este pe locul trei în top cu 359 de menţiuni. Pe locul patru de află
Carrefour Market cu 94 de materiale, urmat, la mica distanţă, de Succes Nic Com
cu 67 de menţiuni.
Înfiinţat
în 1992 de către doi antreprenori români, Dedeman este primul retailer de la
categoria DIY în topul apariţiilor media, înregistrând 969 de menţiuni. Poziţia a doua este ocupată de Praktiker cu
904 de menţiuni, urmat de Bricostore cu 518 menţiuni. Retailer-ul austriac bauMax este pe locul
patru în top cu 486 menţiuni. Hornbach a
înregistrat în intervalul analizat 444 de materiale, situându-se astfel pe
locul cinci în clasament.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu