25 octombrie 2014

Vodafone Romania câstigă “Brand Grand Prix” la Festivalul“Golden Drum”

0 Comentarii
Vodafone România a primit vineri, 10 octombrie, trofeul “Brand Grand Prix”, în cadrul Galei Festivalului Internaţional “Golden Drum” 2014, cel mai important festival de publicitate din Europa Centrală şi de Est. Este a doua oară în ultimii 4 ani când juriul Golden Drum desemnează Vodafone România drept cel mai performant şi creativ brand din regiune.
Anul acesta, campania “Ghiţă Ciobanul” a avut 4 nominalizări şi a câştigat 4 premii în competiţie - Premiul Grand Prix la cea mai prestigioasă categorie din festival – Integrated Campaigns, 2 premii Golden Drum la categoriaDigital (Single Channel) şi la categoria Digital (Mulţi-Channel) şi 1 premiu Silver Drum la categoria Public Relations (Mulţi-Channel). Vodafone România a mai obţinut o nominalizare în cadrul categoriei Direct (Single Channel), pentru campania “Biblioteca Digitală – Tapetul”.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu