Ca bacauan, ma mandresc cu antreprenorii urbei atunci cand, in mediul antreprenorial national in care ma misc, brandul Dedeman se regaseste ca o referinta de buna practica, ca un jucator activ si ca o afacere de referinta. Acum, moldovenii forteaza piata, dupa ce ne-au obisnuit deja cu strategia lor extinctiva, negociind la Bucuresti preluarea unui nou teren, aflat in proximitatea, Metro, Mobexpert, Ikea, BaneasaShopping Center, pe soseaua Bucuresti-Ploiesti, investitie apreciata la 15 milioane de euro, pentru cca 5 hectare de teren.
Obiectivul Dedeman cu aceasta miscare pare a fi acoperirea pietii din Bucuresti, unde mai detine trei magazine. Planurile sunt indraznete: 50 de unitati in Romania pana la sfarsitul lui 2016, iar in Bucuresti sase magazine. Speram sa gaseasca elementul de diferentiere care sa-i pozitioneze ca favoriti in mintea consumatorilor...strategia e indrazneata, dar oare nu e nota noastra specifica, a moldovenilor cu care i-am zapacit pe bucuresteni si nu numai?!
Succes!
15 februarie 2015
Dedeman sfideaza concurenta
la
18:02
0
Comentarii
Etichete:
afaceri,
bacau e peste tot,
comerciale,
investitii,
nationale
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu