25 februarie 2015

Lidl Romania castigator in cadrul PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014

0 Comentarii
Lidl Romania se numara printre castigatorii competitiei internationale PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014Campania sociala „Verde la educatie pentru circulatie” desfasurata de Lidl in Romania a fost desemnata castigatoare la categoria„Best CSR Event” in cadrul Premiilor PR Daily.  Proiectul „Verde la educatie pentru circulatie” a fost implementat de agentiile: Golin, GPD Idea si Wave Division, cu sprijinul Politiei Rutiere Romane.
 
Verde la educatie pentru circulatie” este cea mai ampla campanie sociala de educatie rutiera organizata in Romania, aflata in 2014 la cea de-a doua editie. Campania a fost implementata de Lidl Romania cu sprijinul Politiei Rutiere Romane si a avut ca scop prevenirea accidentelor rutiere in randul copiilor prin constientizarea acestei probleme si corecta informarea a celor mici.
 

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu