În perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2015, companiile de asigurări au
înregistrat 6.516 de materiale în mass media dintre care 496 în presa scrisă,
245 la TV, 3.841 de mențiuni în presa online, 1.693 de mențiuni pe Facebook,
160 de mențiuni pe Twitter și 55 pe Google+.
Compania de asigurări Allianz-Tiriac a înregistrat cea mai bună
vizibilitate în mass media, în perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2015, cu 737
de materiale. Locul doi este ocupat de Euroins cu 658 de mențiuni, urmată de
Omniasig cu 546 de materiale. Astra Asigurări este în top cu 521 de materiale,
urmată de Groupama cu 490 de mențiuni și City Insurance cu 477 mențiuni. NN
Asigurări (fosta ING Asigurări) a înregistrat în perioada menționată 435 de
materiale, fiind urmată de Asirom cu 394 de materiale. Carpatica Asig are 359
de mențiuni, Uniqa este în top cu 341 de materiale, iar Generali Asigurări a
înregistrat 279 de mențiuni. Din clasament mai fac parte ABC Asigurări cu 185
de mențiuni, Alico cu 178 de mențiuni, Signal Iduna cu 174 mențiuni și Aegon cu
157 de materiale.
Clasamentul
companiilor cu cel mai mare volum de publicitate este condus de NN cu 2000 de
reclame înregistrate și un rate card aproximativ de 5.345.576 euro.
Omniasig ocupă a doua poziție cu 375 de reclame și un rate card de 927.459
euro, fiind urmată de Uniqa Asigurări cu 32 de reclame difuzate și un rate card estimat la 12.400 euro. Asirom a
înregistrat, în perioada 1 ianuarie – 28 februarie, 29 de reclame cu un rate card estimat la
9.618 euro, iar Astra Asigurări este în top cu 19 reclame și un rate card de 9.057 euro.
Sursele cu cele mai multe reclame
difuzate/tipărite sunt: Ziarul Financiar cu 13 machete publicate, Europa FM cu
151 de spoturi difuzate și B1TV cu
282 de reclame difuzate.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu