În topul
celor mai vizibile branduri din turism se află agenţia Christian Tour cu 3.118
reclame și un rate card estimat la 3.694.167 euro. Locul doi este ocupat de
Hotelscan.ro cu 2.440 de reclame cu un rate card de aproximativ 6.216.085 euro,
iar pe locul trei se află Rezerva.ro cu 985 de reclame și un rate card de
1.405.150 euro. Vola.ro este în clasament cu 702 reclame cu un rate card
estimate la 1.017.463 euro, iar agenția de turism Paralela45 a înregistrat 690 de reclame și un RC de 944.606 euro. DeLuxeTour
a înregistrat 637 de reclame în perioada analizată, iar rate card-ul este
estimat la 1.182.573 euro. Cocor Spa
Hotel este pe locul șapte în top cu 591 de reclame și RC – 256.738 euro, urmat
de Phoenicia Holiday Resort cu 474 de reclame (RC – 927.780 euro) și Phoenicia
Grand Hotel cu 460 de reclame (RC -215.551 euro). Agenția Perfect Tour este pe
locul 10 cu 369 de reclame și un rate card de aproximativ 804.250 euro.
În primele
cinci luni ale anului 2015 au fost înregistrate 12.982 de reclame la categoria
Turism. Agențiile de turism au înregistrat 6.520 de reclame în perioada 1
ianuarie – 31 mai 2015. Hotelurile şi pensiunile au înregistrat cu 2.738 de
reclame. Subcategoria Ghiduri/Baze de date/ recomandări a înregistrat 3.564 de
reclame.
Din totalul
de 12.982 de reclame înregistrate la categoria Turism, 9.510 au fost difuzate de către posturile de
televiziune, 3.055 de reclame au fost difuzate la staţiile de radio şi 417 de
reclame au fost tipărite în presa scrisă.
Printre sursele cu cel mai mare
număr de reclame difuzate se numără România TV (2.603 reclame), Radio Zu cu 769
de reclame, Ring cu 232 reclame.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu