Radu
Gheţea ocupă locul întâi în topul celor mai mediatizaţi CEO. Apariţiile îl
citează în calitate de fost preşedinte al Asociaţiei Române a Băncilor (actual
președinte onorific) şi de preşedinte al CEC Bank. Radu Gheţea a înregistrat 106
de menţiuni, în articole ce au avut ca subiect sistemul bancar din România în
2015, plata dividendelor companiilor de pe bursa prin agențiile CEC Bank etc.
Mariana
Gheorghe, directorul general executiv al Petrom, se află pe locul doi în topul
celor mai mediatizaţi CEO, înregistrând 61 de apariţii în publicaţiile
monitorizate de mediaTRUST. Articolele în care aceasta a fost citată au avut ca
subiect evoluția prețului petrolului, precum și activitatea companiei Petrom. Mariana Georghe a obținut premiul I
la categoria “Cel
mai bun CEO”, în cadrul Galei Capital “Excelența în Management”.
Al
treilea CEO, după numărul de apariții în media, 55, este Steven van Groningen.
Acesta apare menționat în calitate de preşedinte al Raiffeisen Bank
România, de membru al board-ului Fondul Proprietatea, precum și în calitate de
președinte al Patronatelor Bancare. Steven van Groningen a fost menţionat în
articole cu privire la activitatea Raiffeisen Bank, la situaţia sectorului
bancar din România și a crizei francului elvețian.
CEO-ul
Telekom, Nikolai Beckers, ocupă locul patru în clasament cu 46 de mențiuni,
fiind urmat de Horia Ciorcilă, Banca Transilvania, cu 37 de mențiuni
înregistrate în perioada 1 ianuarie -30 iunie 2015. Președintele Automobile
Dacia, Nicolas Maure, este în top cu 36 de mențiuni. Din clasament mai fac
parte: Kinga Daradics, CEO Mol, cu 22 mențiuni, Philippe Lhotte, BRD, cu 21
mențiuni, Valerio Brenciaglia, CEO Ford, cu 19 mențiuni, Jean-Francois
Fallacher, Orange, cu 18 mențiuni. Severina Pascu (UPC), Thomas Spurny (BCR),
Remi Vrignaud (Allianz Tiriac Asigurari) au înregistrat fiecare câte 15
mențiuni. Brent Valmar, CEO Porche, a înregistrat în perioada analizată 12
mențiuni, urmat de Alexandru Oprea ( RCS&RDS) cu 11 mențiuni.
În perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2015 au fost
înregistrate 12.638 de articole în presa scrisă, care au citat
cele mai importante companii din cele cinci sectoare analizate. Companiile
cu cel mai mare număr de apariții media
au fost cele din sectorul bancar, urmate de cele din sectorul
auto, petrol&gaze, telecom și asigurări.
Printre
sursele cu cele mai multe articole publicate se numără Ziarul Financiar cu 3.634
de articole, Bursa cu 1.281 articole, Libertatea cu 403 articole, Business
Magazin cu 390 articole.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu