Cea mai amplă campanie de educație rutieră din România,
„Verde la educație pentru circulație”, organizată de Lidl cu sprijinul Poliției
Române, a ajuns la cea de-a treia ediție. Astfel, sâmbătă, 19 septembrie, peste
25.000 de copii cu vârste între 4 și 10 ani au fost prezenți în parcările magazinelor
Lidl din țară și au învățat cum pot deveni pietoni exemplari. Atenți la
explicațiile și informațiile oferite de reprezentanții Poliției Române, copiii și-au
însușit regulile de circulație și au conștientizat importanța respectării lor.
În cadrul „Verde la educație pentru circulație”, au fost
organizate lecții de educație rutieră simultan în parcările magazinelor Lidl
din România. Copiii prezenți alături de părinți au aflat chiar de la
reprezentanții Poliției Române ce reguli de circulație trebuie să respecte pe
drumul către școală, locul de joacă sau către casă. Lecția de educație rutieră
a început cu o parte teoretică, în care copiii au aflat care sunt semnele de
circulație, ce înseamnă ele, dar și cât de important este să fie atenți la
trafic. Apoi, în cadrul unei sesiuni interactive, cei mici au fost invitați
într-un orășel miniatural, în care au aplicat cele învățate pentru a demonstra
că vor deveni pietoni responsabili. Copiii au primit, de asemenea, și premii
din partea Lidl, precum orare, materiale informative, fluiere și produse marcă
proprie Lidl.
În comparație cu aceeași perioadă din 2014, numărul
accidentelor rutiere în care au fost implicați cu vinovăție copiii cu vârste
între 4 și 10 ani a scăzut, înregistrându-se, de asemenea, mai puține victime
printre cei mici. Conștientizarea de către copii și părinți deopotrivă a
importanței cunoașterii și respectării regulilor de circulație rutieră este un
factor extrem de important, ce contribuie, pe termen lung, la scăderea
numărului de accidente. De aceea, campaniile sociale ce au ca obiectiv educația
rutieră joacă un rol esențial în prevenirea acestor situații.
În ediția din 2014 a campaniei Lidl „Verde la educație
pentru circulație” au luat parte mai
mult de 23.000 de copii, care au învățat
că rolul de pieton trebuie tratat cu seriozitate și au studiat cu atenție
materialele informative primite.
„Cea de-a treia ediție a campaniei a fost un nou succes,
iar participarea în număr mare a copiilor și părinților ne-a bucurat și ne-a
impresionat în egală măsură. Scăderea numărului accidentelor rutiere în care
sunt implicați copii este un indicator extrem de important, ce dovedește că
acest proiect are rezultate reale și un impact pozitiv pe termen lung. Ca și în
anii trecuți, ne dorim ca micii participanți să respecte cele învățate în
cadrul lecției de educație rutieră și să le aplice de fiecare dată când se află
pe stradă. Totodată, sperăm ca și părinții să conștientizeze în continuare că
trebuie să susțină și acasă acest demers educativ și să le explice copiiilor
cum trebuie să se comporte ca pietoni, pentru a fi în siguranță,” declară
Georgiana Tugearu, PR & CSR Manager Lidl România.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu