29 septembrie 2015

Topul brandurilor auto si investitiile in publicitate

0 Comentarii
Dacia ocupă primul loc în topul brandurilor auto cu cele mai multe reclame înregistrate în perioada 1 ianuarie- 31 august 2015  -  6.887 de reclame și un rate card estimat la 11.053.657 euro. Locul doi este ocupat de Nissan cu 4.343 de reclame și un rate card aproximat la 5.272.082 euro. Renault este pe locul trei cu 3.794 de reclame și un rate card estimat 7.589.310 euro. Brandul american, Ford, este situat pe locul patru în clasament cu 3.484 de reclame, iar rate cardul estimat la 3.481.395 euro. Toyota ocupă locul cinci cu 3.277 de reclame și un rate card de 3.794.013 euro, urmată de Peugeot cu 2.387 de reclame înregistrate și 4.890.743 euro RC.
Citroen este în top cu 1.864 de reclame înregistrate în perioada analizată, urmat de Skoda cu 1.761 de reclame și Hyundai cu 1.775 de reclame. Jeep a înregistrat 1.623 de reclame, în primele opt luni ale anului 2015, Volkswagen este pe locul 11 în top cu 1.052 de reclame. Mazda este pe locul 12 cu 997 reclame, urmat de Opel cu 771 de reclame și Fiat cu 681 reclame. BMW a înregistrat în perioada analizată 657 de reclame, Audi – 580 reclame, Jaguar – 563 reclame, iar Mercedes Benz – 474 reclame. Range Rover este în top cu 424 de reclame, iar Land Rover are 394 de reclame difuzate.
Promovarea spoturilor publicitare s-a făcut, în special, în mediul vizual, în primele patru luni ale anului televiziunile au difuzat 34.054 de reclame care au vizat brandurile auto. Radiourile au difuzat în această perioada 3.411 de spoturi publicitare la categoria autovehicule, iar ziarele şi revistele au publicat 1.146 de machete publicitare la aceeaşi categorie.
Printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate/tipărite se numără Sport.ro  (6.711 reclame), Europa FM (1.106 reclame), Ziarul Financiar (479 machete publicitare).

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu