5 octombrie 2015

Un nou director Customer Experience în cadrul BCR

0 Comentarii
Mădălina Cazacu a fost desemnată, recent, să ocupe poziţia de Director Customer Experience în cadrul Grupului BCR.
“Sunt onorată de încrederea pe care mangemenul băncii mi-a aratat-o, prin aceea de a-mi acorda responsabilitatea continuării unei  abordări proactive, constructive şi transparente a problemelor care ţin de experienţa clienţilor, în strânsă colaborare cu asociaţii şi instituţii de protecţie a consumatorilor.Obiectivele mele vizează implementarea unei strategii şi a unor instrumente concrete pentru a alinia şi integra în strategia de afaceri a băncii vocea şi experienţa clienţilor noştri şi semnalele primite din partea autorităţilor şi asociaţiilor de protecţie a consumatorilor. Suntem pregătiţi să facem faţă oricaror provocări şi înţelegem că este momentul unei reconcilieri reale. Mediul economic, legislativ, bancar s-a schimbat şi avem obligaţia morală de a creşte gradul de constientizare a populaţiei cu privire la responsabilitatea financiara. Modalitatea prin care, noi ca indivizi, alegem să ne cheltuim sau să ne investim banii este esenţială pentru a menţine un mediu economic stabil şi pentru a asigura un viitor generaţiilor care ne vor succeda. Trebuie să învăţăm din greselile trecutului, atât noi ca instituţii financiare cât şi clienţii, în calitate de consumatori de servicii financiare. BCR a lansat un set de instrumente utile pentru clienţii săi, printre care menţionez: “Asistentul meu financiar BCR” – un instrument de gestionare a bugetului lunar din cadrul Click 24 Banking, Ghidul de creditare responsabilă, Ghidul investitorului, toate acestea demonstrând preocuparea permanantă a BCR de a aduce un plus în ceea ce priveşte echilibrul financiar al clienţilor sai. Sunt convinsă că determinarea de a soluţiona problemele şi a creşte satisfacţia consumatorilor este cheia către încrederea pe termen lung a clienţilor noştri. În mod particular ambiţia mea este aceea de a demonstra că orice provocare are o soluţie comercială, nu litigioasă, iar interesul comun al băncii şi clienţilor săi este o relaţie pe termen lung ancorată în încredere şi beneficii reciproce”, a declarat Mădălina Cazacu, Director Executiv, Directia Customer Experience, BCR.


0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu