O nouă generație de tineri profesioniști
s-a alăturat Echipei de Succes Lidl. Absolvenții primei ediții (1 octombrie 2014
- 30 septembrie 2015) și-au ocupat
pozițiile în cadrul companiei și au predat ștafeta participanților celei de-a
doua ediții, ce a debutat pe 1 octombrie 2015. La sfârșitul programului, în
funcție de rezultatele obținute în urma etapei finale de evaluare, tinerii
selectați pot primi oferte de angajare permanentă în cadrul Lidl.
Campionatul de Management Lidl este un program de
dezvoltare profesională care le oferă proaspăt absolvenților șansa de a intra în
contact cu mediul de lucru din cadrul companiei, de a fi implicați în proiecte
reale și de a învăța de la profesioniștii în domeniu. Pe parcursul programului de școlarizare cu durata
de un an, tinerii selectați primesc pregătirea profesională necesară și
activează, pe rând, în toate departamentele companiei. Astfel, aceștia au șansa
de a se implica în activitățile specifice din cadrul magazinelor, sediilor
regionale sau sediului central, participând totodată și la activități de
dezvoltare personală.
În cadrul primei ediții a
Campionatului de Management, desfășurată între 1 octombrie 2014 și 30
septembrie 2015, au fost selectați doisprezece tineri, patru din Republica
Moldova și opt din România. Pentru a
avea o imagine de ansamblu asupra organizației, participanții au putut accesa
fiecare departament al companiei. La finalul programului, în urma unei
evaluări, absolvenții au primit oferte de angajare în cadrul Lidl România,
pentru poziții de Junior Consultant în diverse departamente: Resurse Umane,
Vânzări și Achiziții Interne.
„Unul dintre aspectele pe care
le-am apreciat și care m-a atras la Campionatul de Management este structura
programului. Având posibilitatea de a trece prin toate departamentele
companiei, am reușit să înțeleg cu adevărat compania Lidl și mecanismele de
funcționare. Cel mai util lucru pentru mine l-a constituit faptul că am fost în
contact cu profesioniști din domeniul retailului care mi-au oferit răspunsuri
și mi-au acordat încrederea lor, ghidându-mi primii pași în carieră”, a
declarat Elena Revenco, absolvent al primei ediții a Campionatului de
Management.
Succesul înregistrat de ediția de
debut a programului se datorează încrederii acordate tinerilor profesioniști și
absolvenți. Prin entuziasmul și ideile noi propuse în cadrul programului, au
demonstrat aportul de calitate și valoare pe care îl pot avea în cadrul
companiei Lidl, dar și în cadrul industriei comerțului modern.
Startul celei de-a doua ediții a
Campionatului de Management s-a dat pe 1 octombrie 2015. În cadrul acesteia au
fost selectați nouă tineri, atât din România, cât și din Republica Moldova.
Aceștia au fost repartizați în diverse orașe din România (București, Timișoara,
Cluj-Napoca, Brașov, Ploiești, Craiova, Târgu Mureș), Lidl oferindu-le cazare
participanților.
„În primul rând, mă bucur că am putut demonstra că merit
șansa de a învăța despre modul de funcționare al industriei de retail și sper
ca, la sfârșitul programului de Management Trainee, să devin parte din echipa
Lidl. Campionatul de Management îmi oferă șansa de a descoperi care este cel
mai potrivit departament pentru profilul meu profesional. Totodată am parte de
încredere și sprijin din partea colegilor, ceea ce a făcut ca primele săptămâni să treacă foarte repede”, a declarat Eliza Crețu, trainee în cadrul celei de-a
doua ediții a Campionatului de Management.
„Preocuparea pentru tineri, și dorința de a le oferi
acestora posibilitatea de a se dezvolta atât profesional, cât și personal
într-un mediu prietenos, din care să beneficieze de foarte multe oportunități,
au fost fundamentele Campionatului de Management. Din procesul de educare a
viitoarei generații de Lideri ai Retailului nu poate lipsi experiența de a fi în contact cu ritmul dinamic al comerțului modern
și de a înțelege relația dintre departamentele companiei și modul în care
acestea conlucrează către succes”, a
declarat Dl. Maksymilian Braniecki, Președintele Consiliului de Conducere Lidl
România.
Prin Campionatul de Management,
Lidl își propune să dezvolte viitoarea generație de lideri ai retailului.
Astfel, programul reprezintă o cale de a susține dezvoltarea tinerilor din
România, oferindu-le posibilitatea ca, timp de un an, să fie membri activi ai
companiei și să aprofundeze mecanismele
prin care se dezvoltă comerțul modern.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu