Ultimul
capitol al campaniei PEPSI® CHALLENGETM reuneşte consumatorii din România şi
din întreaga lume într-un proiect unic, filmul BLACK KNIGHT DECODED, un scurtmetraj epic cu o distribuţie de excepţie
şi imagini extraordinare filmate de camerele video URTHECAST, aflate la bordul
Staţiei Spaţiale Internaţionale.
Consumatorii din
România sunt prezenţi în filmul Black Knight Decoded, un scurtmetraj
epic, a cărui bogată naraţiune se învârte în jurul a ceea ce mulţi consideră o entitate
misterioasă, satelitul Black Knight. David
Oyelowo, nominalizat la Golden Globes, câştigătoarea SAG Award Freida Pinto, regizorul laureat Emmy Jabbar Raisani, autorul de bestsellere James Frey şi laureatul premiilor Grammy Usher şi-au reunit talentul creativ pentru un film de acţiune şi aventură,
produs de Pepsi în colaborare cu Levity Entertainment Group (LEG) şi UrtheCast,
sistemul video Ultra High-Definition instalat la bordul Staţiei Spaţale
Internaţionale. Filmul are în distribuţie vedete de cinema, o piesă originală,
“Miracles”, interpretată de Usher, dar şi consumatorii din peste 11 ţări, care
s-au adunat pentru prima producţie de acest gen în cadrul Pepsi Challenge, campania globală desfăşurată de Pepsi în 2015. Pepsi
Challenge a provocat consumatorii din toate colţurile lumii să trăiască viaţa
la maximum şi să transforme fiecare moment - mic sau mare – într-unul epic. Black Knight Decoded poate fi vizionat
pe canalul Pepsi de
YouTube.
Black Knight Decoded spune
o poveste puternică despre un tată (Oyelowo), fiica sa (Layla Crawford) şi un co-conspirator (Pinto) în încercarea lor de a
decodifica semnalele radio transmise de pe satelitul Black Knight. În timp ce
luptă pentru a găsi un răspuns înainte ca guvernul să le oprească misiunea, grupul
apelează la ajutorul comunităţilor din întreaga lume pentru a transmite, împreună,
mesaje universale de speranţă, unitate şi pace.
Comunităţile globale au fost aduse la viaţă
de consumatorii invitaţi să fie parte din acest proiect unic, în cadrul Pepsi
Challenge, iar lansarea filmului încheie campania globală desfăşurată în 2015. De-a
lungul anului, provocările Pepsi Challenge au fost comunicate pe reţelele de
socializare ale Pepsi, PepsiChallenge.com şi prin intermediul ambasadorilor locali
şi internaţionali. Campania a implicat consumatorii din peste 100 de ţări, iar hashtag-ul
#PepsiChallenge a generat peste 1,2 milioane de menţiuni, adunând astfel, peste
1,4 miliarde de afişări globale.
Mii de consumatori din Australia, China, Cehia,
India, Mexic, Polonia, România, Rusia, Emiratele Arabe Unite, Statele Unite ale
Americii şi Vietnam au fost provocaţi să transmită mesaje cu ajutorul unor instalaţii
de mari dimensiuni, care au fost filmate atât de pe Pământ, cât şi din spaţiu, cu
camerele video UrtheCast aflate la bordul Staţiei Spaţiale Internaţionale, constituind
un element important în film.
În România, fanii Pepsi au fost invitaţi pe 27 iunie la festivalul Electric Castle să transmită, împreună,
mesajul ţării noastre către Univers. Acesta a avut în prim plan două personaje
reproduse la scară uriașă, îmbrăcate în costume tradiționale românești şi conectate
prin simbolul internaţional al păcii. Pentru a da viaţă mesajului, Electric
Castle a devenit scena unei coregrafii elaborate, vizibile din spațiu,
realizate cu ajutorul unei echipe de peste 200 de oameni și 4.000 de metri
pătraţi de pânze în culorile naţionale.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu