15 noiembrie 2015

Vizibilitatea Festivalului National de Teatru în mass media

0 Comentarii
Festivalul Naţional de Teatru, desfăşurat în perioada  23 octombrie – 1 noiembrie 2015, s-a bucurat de o vizibilitate crescută în mass media, potrivit mediaTRUST.

În perioada 1 august – 6 noiembrie 2015, Festivalul Naţional de Teatru a înregistrat 5.530 de materiale distribuite pe diferite canale media.  Cea mai bună expunere  a festivalului  s-a reflectat în presa online,  cu 1.986 de materiale. Social Media a acordat o importanţă deosebită evenimentului, fiind înregistrate peste 3.000 de menţiuni. În presa scrisă au apărut 169 de materiale ce au avut ca subiect FNT, radiourile au difuzat 25 de știri, iar posturile TV 30 știri.
În topul surselor media  care au publicat cele mai multe materiale cu privire la Festivalul Naţional de Teatru, pe mediul online, se află Adevărul.ro cu 119 de materiale, urmat de Agerpres.ro cu 85 şi Amosnews.ro cu 41. Pentru acest clasament, nu au fost luate în calcul agregatoarele şi variantele de mobil ale site-urilor. În ceea ce priveşte social media, Facebook a înregistrat 2.857 de menţiuni.
La categoria presa scrisă, Adevărul este publicaţia cu cele mai multe materiale tipărite  - 13, urmat de Azi - 10 materiale și Cuvântul Libertății – 8. Bucureşti FM este radioul cu cele mai multe materiale difuzate ce au avut ca subiect FNT – 10. TVR 1 a difuzat 14 materiale cu tema evenimentului.
Subiectul FNT a avut cea mai bună expunere în media în data de 23 octombrie 2015, ziua de decshidere a festivalului, cand au fost publicate 229 de materiale. Pe 23 octombrie, în cadrul festivalului s-au jucat piese ca  “Dinte pentru dinte”, în regia lui Cristi Juncu, “Karamazovii” în regia lui Istvan Albu,  “Mein Kampf” în regia lui Alexandru Dabija, “Aniversarea”  regia artistică dan Puican, Gina Patrichi – “Mirajul Seducției” o producție a Festivalului Național de Teatru.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu