Festivalul Naţional de Teatru, desfăşurat
în perioada 23 octombrie – 1 noiembrie
2015, s-a bucurat de o vizibilitate crescută în mass media, potrivit mediaTRUST.
În
perioada 1 august – 6 noiembrie 2015, Festivalul Naţional de Teatru a înregistrat
5.530 de materiale distribuite pe diferite canale media. Cea mai bună expunere a festivalului s-a reflectat în presa online, cu 1.986 de materiale. Social Media a acordat
o importanţă deosebită evenimentului, fiind înregistrate peste 3.000 de
menţiuni. În presa scrisă au apărut 169 de materiale ce au avut ca subiect FNT,
radiourile au difuzat 25 de știri, iar posturile TV 30 știri.
În
topul surselor media care au publicat
cele mai multe materiale cu privire la Festivalul Naţional de Teatru, pe mediul
online, se află Adevărul.ro cu 119 de materiale, urmat de Agerpres.ro cu 85 şi
Amosnews.ro cu 41. Pentru acest clasament, nu au fost luate în calcul
agregatoarele şi variantele de mobil ale site-urilor. În ceea ce priveşte
social media, Facebook a înregistrat 2.857 de menţiuni.
La
categoria presa scrisă, Adevărul este publicaţia cu cele mai multe materiale
tipărite - 13, urmat de Azi - 10
materiale și Cuvântul Libertății – 8. Bucureşti FM este radioul cu cele mai
multe materiale difuzate ce au avut ca subiect FNT – 10. TVR 1 a difuzat 14 materiale
cu tema evenimentului.
Subiectul
FNT a avut cea mai bună expunere în media în data de 23 octombrie 2015, ziua de
decshidere a festivalului, cand au fost publicate 229 de materiale. Pe 23
octombrie, în cadrul festivalului s-au jucat piese ca “Dinte pentru dinte”, în regia lui Cristi
Juncu, “Karamazovii” în regia lui Istvan Albu,
“Mein Kampf” în regia lui Alexandru Dabija, “Aniversarea” regia artistică dan Puican, Gina Patrichi –
“Mirajul Seducției” o producție a Festivalului
Național de Teatru.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu