Crucea Roșie Bacău organizează cursuri de igiena pentru toate categoriile profesionale care sunt obligate, conform legii, să dețină un astfel de certificat de instruire. Cursurile sunt avizate de către Ministerul Educației Naționale și de către Ministerul Sănătății. Pentru mai multe detalii, sunați la tel. 0234 523 733.
31 ianuarie 2015
Crucea Rosie ajuta persoanele sarace
la
17:21
0
Comentarii
Pe parcursul lunilor decembrie si ianuarie, persoane foarte sarace din municipiul Bacau si din alte localitati au primit tichete sociale de la Crucea Roșie Bacău. In total, au fost distribuite 270 de astfel de carnete, cu valoare de 50 de lei, care au putut fi folosite pentru achizitionarea de alimente.
Concert la Filarmonica 'Mihail Jora' Bacau
la
17:19
0
Comentarii
Duminica 1 februarie 2015
Ora 11.00 Sala "Ateneu"
Ora 11.00 Sala "Ateneu"
Concert Simfonic
Dirijor:
Kyujin Cho-Korea
Kyujin Cho-Korea
Solisti:
Jae-Young Heo-tuba Korea
Youngdae Yoo-clarinet Korea
Tae-Hyong Park-violoncel Korea
Jae-Young Heo-tuba Korea
Youngdae Yoo-clarinet Korea
Tae-Hyong Park-violoncel Korea
In program:
Johann Strauss-Uvertura "Liliacul"
Ralph Vaugham Williams-Concert pentru tuba si orchestra
Felix Mendelssohn-Bartholdy-Piesa de Concert No.1 pentru clarinet, violoncel si orchestra
Modest mussorgski-Maurice Ravel-Tablouri dintr-o expozitie.
Johann Strauss-Uvertura "Liliacul"
Ralph Vaugham Williams-Concert pentru tuba si orchestra
Felix Mendelssohn-Bartholdy-Piesa de Concert No.1 pentru clarinet, violoncel si orchestra
Modest mussorgski-Maurice Ravel-Tablouri dintr-o expozitie.
Reducere pentru copii si elevi cu trenurile CFR Călători
la
17:16
0
Comentarii
Copiii de până la zece ani şi elevii din clasele 0-12 beneficiază de unele dintre cele mai atractive reduceri la călătoria cu trenurile CFR Călători spre orice destinaţie din România.
Copiii de până la zece ani beneficiază de o reducere de 50% la trenurile InterRegio şi Regio, atât la clasa întâi cât şi la clasa a doua. Copiii mai mici de cinci ani pot călători gratuit fără loc separat.
Copiii de până la zece ani beneficiază de o reducere de 50% la trenurile InterRegio şi Regio, atât la clasa întâi cât şi la clasa a doua. Copiii mai mici de cinci ani pot călători gratuit fără loc separat.
Pentru grupurile de minim 20 de copii, organizate prin unitatea de învăţământ sau prin inspectoratele şcolare, se acordă o reducere de 50% la trenurile InterRegio şi Regio, clasa a doua. De reducere beneficiază inclusiv personalul însoţitor(1 persoană la 10 copii).
Reducerile pentru copiii de până la zece ani se acordă în cazul călătoriilor simple şi se cumulează cu reducerea pentru cumpărarea cu anticipaţie, cu reducerea de fidelitate (pentru călătoria cu mai multe trenuri) şi cu reducerea de 5% pentru biletele cumpărate online.
Dupa ninsoare vin ploile
la
17:12
0
Comentarii
Începând din a doua parte a nopţii de sâmbătă spre duminică şi în cursul zilei de duminică 01 februarie, se vor semnala precipitaţii, mai ales ploi, îndeosebi în jumătatea de sud a ţării, unde cantităţile de apă vor depăşi, local 10...15 l/mp, iar în Dobrogea şi sud-estul Munteniei, izolat 25...30 l/mp.
La munte va mai ninge, cu precădere în Munţii Banatului şi în Carpaţii Meridionali. Vântul va avea intensificări temporare în regiunile sudice, dar şi pe crestele montane, cu viteze de peste 45...50 km/h.
La munte va mai ninge, cu precădere în Munţii Banatului şi în Carpaţii Meridionali. Vântul va avea intensificări temporare în regiunile sudice, dar şi pe crestele montane, cu viteze de peste 45...50 km/h.
Regalitatea în România
la
17:09
0
Comentarii
Timbrul, promotor şi ambasador al ţării, este mai mult decât un produs fizic, are o imagine, o tradiţie, o istorie, călătoriile prin intermediul acestui obiect miniatural oferind poveşti fascinante despre trecut, prezent şi viitor.
Cea mai recentă emisiune filatelică prezintă pe mărcile poştale o parte a istoriei naţionale - respectiv istoria regalităţii în România - filatelia, care este supranumită şi hobby al regilor, omagiind de-a lungul timpului membrii Familiei Regale în cadrul a numeroase proiecte.
Având valorile nominale de 3,10 lei, 3,30 lei, 6,00 lei şi 14,50 lei, timbrele emisiunii Regalitatea în România ilustrează cele patru cupluri regale din istoria monarhiei române şi monogramele acestora, după cum urmează: Regele Carol I şi Regina Elisabeta ai României, Regele Ferdinand I şi Regina Maria ai României, Regele Carol al II-lea şi Regina-Mamă Elena ai României, Majestăţile Lor Regele Mihai I şi Regina Ana ai României.
Pliantul informativ, care însoţeşte emisiunea, oferă mai multe detalii istorice despre tematica abordată şi imaginile reprezentate pe timbre.
Emisiunea este completată de un set de 2 plicuri prima zi, un set de 4 maxime în etui şi un întreg poştal, a cărui imagine o prezintă pe Principesa Moştenitoare Margareta a României alături de un grup de copii ai Fundaţiei cu titlu omonim, pe care Alteţa Sa Regală o coordonează.
Întregul poştal este realizat în contextul unei duble aniversări celebrarea a 25 de ani de la întoarcerea în ţară a Alteţei Sale Regale Principesa Moştenitoare Margareta a României, precum şi aniversarea unui sfert de secol de la înfiinţarea Fundaţiei Principesa Moştenitoare Margareta a României.
Produsul special al emisiunii este albumul filatelic, realizat în tiraj limitat de 325 de exemplare şi echipat cu blocul de 4 timbre al emisiunii, cu un element grafic în folio aur şi setul de 2 plicuri prima zi a emisiunii având ştampila prima zi aplicată în clar în folio aur. Ambele produse sunt numerotate de la 001 la 325.
Ca forme de machetare au fost folosite coala de 20 timbre, minicoala de 4 timbre + 2 viniete şi blocul de
4 timbre (în album filatelic).
începând cu ziua de vineri, 30 ianuarie 2015, emisiunea de mărci poştale Regalitatea în România va putea fi achiziţionată de la toate magazinele Romfilatelia din Bucureşti şi din ţară.
Cea mai recentă emisiune filatelică prezintă pe mărcile poştale o parte a istoriei naţionale - respectiv istoria regalităţii în România - filatelia, care este supranumită şi hobby al regilor, omagiind de-a lungul timpului membrii Familiei Regale în cadrul a numeroase proiecte.
Având valorile nominale de 3,10 lei, 3,30 lei, 6,00 lei şi 14,50 lei, timbrele emisiunii Regalitatea în România ilustrează cele patru cupluri regale din istoria monarhiei române şi monogramele acestora, după cum urmează: Regele Carol I şi Regina Elisabeta ai României, Regele Ferdinand I şi Regina Maria ai României, Regele Carol al II-lea şi Regina-Mamă Elena ai României, Majestăţile Lor Regele Mihai I şi Regina Ana ai României.
Pliantul informativ, care însoţeşte emisiunea, oferă mai multe detalii istorice despre tematica abordată şi imaginile reprezentate pe timbre.
Emisiunea este completată de un set de 2 plicuri prima zi, un set de 4 maxime în etui şi un întreg poştal, a cărui imagine o prezintă pe Principesa Moştenitoare Margareta a României alături de un grup de copii ai Fundaţiei cu titlu omonim, pe care Alteţa Sa Regală o coordonează.
Întregul poştal este realizat în contextul unei duble aniversări celebrarea a 25 de ani de la întoarcerea în ţară a Alteţei Sale Regale Principesa Moştenitoare Margareta a României, precum şi aniversarea unui sfert de secol de la înfiinţarea Fundaţiei Principesa Moştenitoare Margareta a României.
Produsul special al emisiunii este albumul filatelic, realizat în tiraj limitat de 325 de exemplare şi echipat cu blocul de 4 timbre al emisiunii, cu un element grafic în folio aur şi setul de 2 plicuri prima zi a emisiunii având ştampila prima zi aplicată în clar în folio aur. Ambele produse sunt numerotate de la 001 la 325.
Ca forme de machetare au fost folosite coala de 20 timbre, minicoala de 4 timbre + 2 viniete şi blocul de
4 timbre (în album filatelic).
începând cu ziua de vineri, 30 ianuarie 2015, emisiunea de mărci poştale Regalitatea în România va putea fi achiziţionată de la toate magazinele Romfilatelia din Bucureşti şi din ţară.
Club Kapital Bacau - Opening Night cu Dj Virgil Batista
la
16:55
0
Comentarii
Exista un loc in care noptile vor fi mai lungi ca niciodata, iar atmosfera petrecerilor mai intensa decat ai trait-o vreodata!
Pe data de 7 februarie, sunteti invitati la inaugurarea locului unde muzica house va fi la ea acasa, Kapital Club Bacau.
Dj-ul Pro Fm, Virgil Batista vine pentru prima data in Bacau, hotarat sa readuca atmosfera de buna dispozitie si muzica de calitate, publicului din Bacau si va da startul unui lung sezon de petreceri legendare!
Asa ca ia-ti tenisii si pregateste-te de o noapte plina de dans!
Pe data de 7 februarie, sunteti invitati la inaugurarea locului unde muzica house va fi la ea acasa, Kapital Club Bacau.
Dj-ul Pro Fm, Virgil Batista vine pentru prima data in Bacau, hotarat sa readuca atmosfera de buna dispozitie si muzica de calitate, publicului din Bacau si va da startul unui lung sezon de petreceri legendare!
Asa ca ia-ti tenisii si pregateste-te de o noapte plina de dans!
Oportunitati de dezvoltare si centru de resurse pentru adolescentii din Bucuresti
la
16:49
0
Comentarii
UNICEF in parteneriat cu Ministerul Tineretului si Sportului (MTS), Primaria Sectorului 4, Bucuresti si cu Asociatia ALIAT au lansat in data de 30 ianuarie, in Capitala, modelul de interventie „Oportunitati pentru Adolescenti”.
Cu aceasta ocazie, a avut loc si inaugurarea celui de-al doilea centru de resurse, din cele cinci care vor functiona in tara - la Iasi, Constanta, Cluj, Bucuresti si Bacau - in care adolescentii vulnerabili vor avea acces la un pachet de interventii integrate, eficiente, care sa le garanteze oportunitati egale si conditii adecvate pentru implicarea lor in toate aspectele vietii.
Cu aceasta ocazie, a avut loc si inaugurarea celui de-al doilea centru de resurse, din cele cinci care vor functiona in tara - la Iasi, Constanta, Cluj, Bucuresti si Bacau - in care adolescentii vulnerabili vor avea acces la un pachet de interventii integrate, eficiente, care sa le garanteze oportunitati egale si conditii adecvate pentru implicarea lor in toate aspectele vietii.
30 ianuarie 2015
Directia 5 revine la Bacau
la
09:26
0
Comentarii
Membrii trupei revin la Teatrul de Vara, joi, 19 februrarie de la ora 19.30 in cadrul unui spectacol special: ”Forever Love” .
Direcția 5 este o trupă din România care a luat ființă în anul 1991. Genurile muzicale abordate de-a lungul anilor sunt: rock alternativ, baladă rock, electronic-rock, pop-rock, instrumental, rar club-house (de ex. melodia "Unde ești").
Trupa a fost formată initial de Marian Ionescu (chitară bass, pian, compozitor), Dragoș Bădoi (voce), Cătălin Onoiu (clape), Florin Ionescu (tobe, voce), Răzvan Mirică (chitară, voce), Vlaicu Giurgea (chitară).
Cu peste 22 de ani in lumina reflectoarelor, Directia 5 este fara indoiala una dintre cele mai iubite trupe de pop-rock romanesti cu peste 25 de materiale discografice (LP,EP) si mii de concerte la activ.
Marian Ionescu, Cristi Enache, Nicu Damalan, Tony Seicarescu, Marius Keseri si Carmin Ionescu vor crea o seara de neuitat.
Isi vor incanta audienta cu melodiile ce au facut istorie, pornind de la inceputul carierei si ajungand pana la cel mai recent hit realizat in colaborare cu Lidia Buble, ”FOREVER LOVE”.
Din piesele cunoscute ale formatiei enumeram: O fata ca ea, Am nevoie de tine, Iti multumesc, Daca ai sti, Povestea Noastra, Si ce daca, Decembrie, Forever Love.
In zona rosie biletul costa 120 Lei, in zona albastra biletul costa 85 lei si in zona verde biletul costa 65 lei. Se acorda discounturi numai la grupuri peste 5, sau 10 persoane.
Descoperiti Europa cu oferta InterRail Global Pass, plătind mai putin!
la
09:17
0
Comentarii
Pentru călătoria cu trenul în întreaga Europă, CFR Călători anunţă că, de la data de 1 februarie 2015, oferta InterRail Global Pass aduce o nouă reducere de15%.
Oferta promoţională este pusă în vânzare în perioada 01 februarie – 31 martie 2015, iar prima zi de valabilitate este în perioada 1 februarie - 16 mai 2015.
Legitimaţia InterRail Global Pass oferă posibilitatea efectuării de călătorii nelimitate în 30 de ţări europene, din Scandinavia până în Turcia, şi în plus traversarea maritimă cu vaporul între Italia şi Grecia. Perioada de valabilitate a legitimaţiilor este de la cinci zile până la o lună, pasagerii având libertatea de a alege şi chiar a schimba ruta în timpul călătoriei.
Revine vremea rea
la
09:15
0
Comentarii
In intervalul 30 ianuarie ora 17.00-31 ianuarie ora 10.00, precipitaţiile vor cuprinde cea mai mare parte a ţării, iar în regiunile vestice şi nord-vestice, cantităţile de apă vor fi în jur de 15 l/mp şi izolat, în Carpaţii Occidentali, Carpaţii Meridionali şi în Subcarpaţii Getici peste 35...40 l/mp. Vor fi ploi, iar în zonele de munte, treptat vor predomina ninsorile şi se va depune strat consistent de zăpadă.
Precipitaţii sub formă de lapoviţă şi ninsoare se vor semnala, în dimineaţa zilei de 31 ianuarie, local şi în nord-vestul şi centrul teritoriului.
Vântul va prezenta intensificări în toată ţara, cu viteze mai mari în Banat, Crişana, sudul Transilvaniei şi în Dobrogea, unde la rafală se vor depăşi 70 km/h. La munte, vântul va sufla tare, cu peste 90 de km/h, temporar viscolind zăpada.
Precipitaţii sub formă de lapoviţă şi ninsoare se vor semnala, în dimineaţa zilei de 31 ianuarie, local şi în nord-vestul şi centrul teritoriului.
Vântul va prezenta intensificări în toată ţara, cu viteze mai mari în Banat, Crişana, sudul Transilvaniei şi în Dobrogea, unde la rafală se vor depăşi 70 km/h. La munte, vântul va sufla tare, cu peste 90 de km/h, temporar viscolind zăpada.
29 ianuarie 2015
Vodafone România îsi extinde acoperirea internatională a serviciilor de roaming 4G
la
23:00
0
Comentarii
Din data de 27 ianuarie, Vodafone România, lider al serviciilor de roaming 4G, îşi extinde acoperirea la 40 de ţări în care utilizatorii săi au acces la serviciile de roaming 4G, fără costuri suplimentare faţă de tarifele curente de roaming.
Astfel, Vodafone, primul operator din România care a lansat serviciile de roaming 4G, adaugă acum Mexic, Hong Kong, Estonia, Filipine, Arabia Saudită, Luxemburg şi Oman în aria de acoperire.
În România, Vodafone, cea mai performantă reţea de date, are acoperire 4G în unele dintre cele mai importante oraşe, cum ar fi: Bucureşti, Arad, Bacău, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Iaşi, Galaţi, Timişoara, Baia Mare, Botoşani, Buzău, Brăila, Oradea, Piteşti, Ploieşti, Sibiu şi Tîrgu Mureş.
Orange lansează platforma M2M Control
la
22:57
0
Comentarii
Începând din data de 27 ianuarie, companiile din România își vor putea monitoriza și gestiona flotele de SIM-uri machine-to-machine prin intermediul platformei M2M Control de la Orange.
Tehnologiile M2M permit comunicarea directă prin intermediul rețelelor mobile între diferite echipamente, fără intervenția unui operator uman, asigurându-se automatizarea și optimizarea proceselor de lucru în domenii variate, precum furnizarea de utilități, sănătate, servicii financiare, comerț, transport, logistică, securitate sau producție.
Dezvoltată pe baza unei îndelungate experiențe în țări precum Franța, Slovacia sau Spania, platforma M2M Control permite gestionarea SIM-urilor utilizate în cadrul flotei, a profilurilor și a nivelului de acces al acestora. De asemenea, face posibilă verificarea conectivității echipamentelor în timp real, fie că sunt folosite în țară sau în străinătate, și oferă acces securizat la informațiile generate de echipamente, inclusiv poziția dispozitivelor prin localizarea în rețea și reprezentarea grafică pe hartă a acestora.
“Avantajele folosirii unui sistem de management al flotei M2M sunt vizibile în tot mai multe industrii și includ eficientizarea proceselor de lucru, raportarea în timp real și îmbunătățirea controlului, precum și scăderea costurilor totale de operare. De exemplu, o companie specializată în distribuția de utilități (electricitate, apă, gaz, agent termic) are la dispoziție un set de instrumente care facilitează monitorizarea și controlul distribuției atât în rețea, cât și la beneficiar, controlând resursele, optimizând costurile și reducând timpul de reacție.” a declarat Florin Popa, Business to Business Director în cadrul Orange România.
Platforma M2M Control aduce pe piața românească o suită de noutăți care permit o mai bună integrare și utilizare a automatizării și tehnologiilor de control în procesele operaționale. Funcționalitățile portalului pot fi integrare în aplicațiile interne ale companiilor, prin intermediul unor API-uri personalizate. Colectarea de informații în timp real este asigurată atât în țară, cât și în străinătate, ceea ce permite detectarea imediată a unor alarme, precum și un timp scurt de intervenție în cazul unor avarii. Pentru a fi compatibile cu orice dispozitiv, SIM-urile dedicate M2M sunt disponibile într-o gamă completă de formate (clasic, nano, micro), inclusiv formatul MFF2 - integrat în echipament în procesul de producție - conceput special pentru medii industriale dificile din punct de vedere al temperaturii, prafului, vibrațiilor, coroziune, salinitate sau umiditate.
Taxe si impozite achitate on-line
la
22:53
0
Comentarii
Primăria municipiului Bacău a implementat posibilitatea achitării on-line a taxelor și impozitelor prin internet, într-un mediu total securizat, prin utilizarea unui card bancar valabil emis de orice bancă. Persoanele fizice pot achita toate obligațiile fiscale datorate bugetului local accesând site-ul www.ghiseul.ro, operat de Centrul Național pentru Managementul Societății Informaționale, după obținerea datelor de acces (nume de utilizator și parolă).
Persoanele interesate de această modalitate de plată sunt așteptate, cu actul de identitate, la sediul Direcției Impozite și Taxe Locale, din str. Mărășești, nr. 6 pentru a ridica pe loc datele de acces pentru plata on-line a taxelor și impozitelor.
Plata online, prin www.ghiseul.ro, are următoarele avantaje:
- Confort, rapiditate și independență geografică și temporală (posibilitatea achitării impozitelor şi taxelor locale oricând și oriunde);
- Site securizat la înalte standarde privind tranzacționarea pe bază de carduri bancare;
- Evitarea aglomerației la ghișeele instituției;
- Ecomomisirea de timp, ca urmare a eliminării timpului de deplasare la ghișeele instituției;
- Modalitate facilă de eliberare a utilizatorului si a parolei de acces, aceasta realizându-se în momentul prezentării la sediul DITL;
- Comision zero pentru tranzacțiile efectuate, acesta fiind suportate de către Primăria municipiului Bacău.
- Confort, rapiditate și independență geografică și temporală (posibilitatea achitării impozitelor şi taxelor locale oricând și oriunde);
- Site securizat la înalte standarde privind tranzacționarea pe bază de carduri bancare;
- Evitarea aglomerației la ghișeele instituției;
- Ecomomisirea de timp, ca urmare a eliminării timpului de deplasare la ghișeele instituției;
- Modalitate facilă de eliberare a utilizatorului si a parolei de acces, aceasta realizându-se în momentul prezentării la sediul DITL;
- Comision zero pentru tranzacțiile efectuate, acesta fiind suportate de către Primăria municipiului Bacău.
Locuri libere la Căminul pentru Persoane Vârstnice
la
22:51
0
Comentarii
Ca urmare a lucrărilor de modernizare finanțate din fonduri europene nerambursabile, Căminul pentru Persoane Vârstnice și-a mărit capacitatea, astfel că, la această dată, sunt disponibile 35 de locuri.
Capacitatea totală a Căminului pentru Persoane Vârstnice este de 210 persoane.
Centrul oferă condiții de cazare în camere recent renovate, cu grup sanitar propriu, și trei mese zilnic, la care se adaugă suplimente alimentare pentru persoanele care suferă de diabet sau se află în regim dietetic. Se asigură asistență medicală permanentă, prin intermediul celor două cabinete medicale, precum și programe de kinetoterapie, gimnastică, întreținere corporală și programe de ergoterapie.
Persoanele care doresc să beneficieze de serviciile Căminului pentru Persoane Vârstnice trebuie să aibă domiciliul stabil în municipiul Bacău și vârsta minimă 65 de ani.
KFC te invita la distractie cu bani putini, la inceput de an
la
22:37
0
Comentarii
La inceput de an, cand vacanta e deja poveste si bugetul limitat, KFC lanseaza cele mai bune oferte pentru eroii urbani. Pe toata durata sezonului rece, fanii brandului regasesc produsele KFC preferate in noile meniuri Smart: Crispy Strips, Hot Wings si sos de usturoi, disponibile in diverse combinatii, la preturi speciale.
„In fiecare moment, incercam sa raspundem prin ofertele din meniul KFC nevoilor si dorintelor clientilor nostri. „Smart Menu” este unul dintre cele mai apreciate meniuri ale noastre, pentru ca aduce combinatii foarte avantajoase ale celor mai populare produse KFC. Am ales sa incepem anul “smart”, pentru ca stim ca este perioada cea mai provocatoare pentru bugetul personal″, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC Romania.
Jandarmii in actiune
la
14:13
0
Comentarii
Jandarmii din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean
Bacău, aflaţi în misiune pe linia prevenirii şi combaterii faptelor antisociale
în municipiul Bacău, au depistat pe data de 20.01.2015, în jurul orei 22.30 un
tânăr în zona unui complex comercial care la vederea acestora a afişat un
comportament suspect.
Acesta a fost identificat în persoana numitului M.M.G. de
26 ani din municipiul Bacău, iar în urma controlului corporal preventiv
efectuat, asupra tânărului au fost găsite trei pliculeţe cu materie vegetală de
culoare verde, sigilate şi neinscripţionate.
Jandarmii au intocmit persoanei
respective actele de constatare sub aspectul susceptibil încălcării prevederilor art. 4 din Legea 143/2000 privind prevenirea şi
combaterea traficului şi consumului ilicit de droguri (...deţinerea de
droguri de risc pentru consum propriu, fără drept), dosarul în cauză întocmit şi cele trei pliculeţe fiind
predate organelor
de urmărire penală ale D.I.I.C.O.T. - Serviciul Teritorial Bacău pentru
continuarea cercetărilor.
ENREG ENERGIA REGENERABILA
la
14:11
0
Comentarii
Cel mai mare targ pe energie regenerabila
si eficienta energetica in constructii si renovari din vestul tarii, ENREG
ENERGIA REGENERABILA® va reveni pentru a VII-a oara, intre 4-6 martie 2015, la
Expo Arad.
Pentru a veni in sprijinul investitorilor in
acest domeniu noua schema feed-in tariff (FIT) urmeaza a fi
aprobata in Romania. Aceasta a fost mult discutata de la sfarsitului anului
2012 si anticipata cu mare interes de catre dezvoltatori si investitori in
energie solara.
Astfel, ENREG va fi marcat de o serie de intalniri,
workshop-uri si conferinte importante care vor dezbate aspecte practice,
tehnice si legislative cu privire la tematici din sfera regenerabilelor:
energie solara fotovoltaica, biogaz, cogenerare, hidroenergie, energie din
lemn, eficienta energetica in cladiri, energie din deseuri, iluminat cu LED,
consultanta si altele.
In paralel cu ENREG ENERGIA REGENERABILA® se va
organiza pentru a treia oara PV Platform Romania, punctul
de intalnire pentru experti din domeniul fotovoltaic in Romania, la
Expo Arad. Acesta va gazdui cea de-a III-a editie a conferintei PV
Conference – Viitorul pietei PV in Romania.
De asemenea, REECO planifica pentru editia din
2015 organizarea unor standuri comune din Ungaria, Serbia si Germania, precum si
standul comun LED si Professional Business Lounge-ul pentru parteneri.
Ziua Mondiala a Zonelor Umede
la
14:06
0
Comentarii
·
În data de 2
februarie APM Bacău sărbătoreşte Ziua Mondială a Zonelor Umede, stabilită prin Convenţia
semnată la Ramsar în Iran în anul 1971, document ratificat de România prin
Legea 5/1991. Obiectivul declarat al Convenţiei este acela de conservare a
zonelor umede care servesc ca habitat al florei şi faunei acvatice şi pentru că
acestea constituie resurse importante de valoare economică, naturală,
ştiinţifică şi recreativă, a căror pierdere ar fi ireparabilă.
·
Tema sub care se organizează în acest an activităţile
dedicate acestei zile este: Zone Umede pentru
Viitorul Nostru, cu
sloganul: Alături de noi!. Obiectivele
cheie al temei anului 2015: îndemn
pentru o mai bună cunoaştere a beneficiilor zonelor umede cât şi o implicare
mai eficientă în efortul comun de protejare şi exploatare durabilă a resurselor
acestora.
·
În perioada 29 ianuarie - 12 februarie 2015 APM Bacău va
desfăşura în unităţile şcolare din municipiul Bacău o campanie de informare dedicată
zonelor umede, după cum urmează:
- O serie de seminarii în care vor fi prezentate materiale informaţionale
şi vor fi dezbătute aspecte referitoare la zonele umede din judeţ şi din ţară;
- Activitatea: „Micii arhitecţi”, care presupune
proiectarea unei localităţi în perimetrul adiacent unei zone umede.
- Prezentarea concursului de fotografie pe tema zonelor
umede adresat tinerilor cu vârsta între 15-24 ani care îşi pot înscrie
creaţiile pe site-ul: http://www.worldwetlandsday.org/en/
în perioada 02 februarie – 02 martie 2015.
28 ianuarie 2015
Think Food sau reasezarea consumului
la
20:20
0
Comentarii
Liliana Munteanu, un profesionist cu o experienta de peste 15
ani in comunicare si in organizarea de evenimente de business, s-a
alaturat la finele anului trecut echipei Point Public Affairs, agentia de public affairs si
comunicare strategica din GMP Group. Point
Connections, e cea mai noua linie de business a agentiei, care genereaza si
dezvolta proiecte si platforme de comunicare in care subiectele si
preocuparile societatii si ale mediului economic vor fi analizate,
disecate si abordate din perspective inedite.
"Point Connections are planuri ambitioase pentru sfarsitul de an si pentru 2015. Avem deja in dezvoltare trei proiecte complexe, prin care vrem sa oferim publicului pe langa networking si inspiratie, motivatie si continut valoros", a spus Laura Florea, managing partner Point Public Affairs. "Experienta si anvergura Lilianei impreuna cu knowhow-ul Point Public Affairs in sfera politicilor publice si creativitatea grupului de comunicare din care facem parte va pune pe masa partenerilor o noua reteta de proiecte", spunea Liliana Munteanu intr-un interviu HotNews.ro.
Un astfel de proiect e Think Food, un eveniment ce se intampla in aceste zile in Bucuresti,(28.29 ianuarie) la Impact Hub si care aduce fata in fata consumatorul cu industria alimentara, strategia agroalimentara a Romaniei si rolul autoritatilor in protectia consumatorului, cam tot ce poate fi spus...sau nespus privind provocarile industriei.
Astazi s-a consumat prima zi a dezbaterilor; În timpul celor două sesiuni s-au dezbătut teme privind strategia pentru dezvoltarea pieței, dar și calitatea și siguranța alimentelor. Concluziile celor două sesiuni pot fi rezumate la nevoia industriei de a fi susținută printr-o coordonare și reglementare mai bună, mai ales în zona organismelor de control, dar și de o mai bună comunicare între principalii actori.
Ziua de maine, 29 ianuarie va fi dedicata comunicarii, obiceiurilor de consum, de nutritie, analizate dintr-o perspectiva stiintifica dar si psihologica, spirituala. Think Food continuă asadar în prima parte a zilei cu o serie de conferințe pentru specialiștii în comunicare, despre provocările cu care se confruntă în industria alimentară. Seara, publicul poate intra în discuție cu medici, nutriționiști, psihologi, care vor vorbi despre hrană din diferite perspective. Printre vorbitori se numără: Aurora Liiceanu, psiholog, Simona Tivadar, medic nutriționist, Pavel Chirilă, medic și fondatorul Naturalia si al clinicii Nera, doctor Florin Ioan Bălănică, consultant personal de sănătate, Willy Shuster, biogospodar, Monica Stroe, sociolog, Larisa Petrini, health coach, Cristina Mazilu, redactor-șef Good Food.
"Point Connections are planuri ambitioase pentru sfarsitul de an si pentru 2015. Avem deja in dezvoltare trei proiecte complexe, prin care vrem sa oferim publicului pe langa networking si inspiratie, motivatie si continut valoros", a spus Laura Florea, managing partner Point Public Affairs. "Experienta si anvergura Lilianei impreuna cu knowhow-ul Point Public Affairs in sfera politicilor publice si creativitatea grupului de comunicare din care facem parte va pune pe masa partenerilor o noua reteta de proiecte", spunea Liliana Munteanu intr-un interviu HotNews.ro.
Un astfel de proiect e Think Food, un eveniment ce se intampla in aceste zile in Bucuresti,(28.29 ianuarie) la Impact Hub si care aduce fata in fata consumatorul cu industria alimentara, strategia agroalimentara a Romaniei si rolul autoritatilor in protectia consumatorului, cam tot ce poate fi spus...sau nespus privind provocarile industriei.
Astazi s-a consumat prima zi a dezbaterilor; În timpul celor două sesiuni s-au dezbătut teme privind strategia pentru dezvoltarea pieței, dar și calitatea și siguranța alimentelor. Concluziile celor două sesiuni pot fi rezumate la nevoia industriei de a fi susținută printr-o coordonare și reglementare mai bună, mai ales în zona organismelor de control, dar și de o mai bună comunicare între principalii actori.
Ziua de maine, 29 ianuarie va fi dedicata comunicarii, obiceiurilor de consum, de nutritie, analizate dintr-o perspectiva stiintifica dar si psihologica, spirituala. Think Food continuă asadar în prima parte a zilei cu o serie de conferințe pentru specialiștii în comunicare, despre provocările cu care se confruntă în industria alimentară. Seara, publicul poate intra în discuție cu medici, nutriționiști, psihologi, care vor vorbi despre hrană din diferite perspective. Printre vorbitori se numără: Aurora Liiceanu, psiholog, Simona Tivadar, medic nutriționist, Pavel Chirilă, medic și fondatorul Naturalia si al clinicii Nera, doctor Florin Ioan Bălănică, consultant personal de sănătate, Willy Shuster, biogospodar, Monica Stroe, sociolog, Larisa Petrini, health coach, Cristina Mazilu, redactor-șef Good Food.
Etichete:
bacau e peste tot,
evenimente,
nationale,
Noutati
Când ai o soacră avară...mai bine la Teatrul Bacovia
la
16:44
0
Comentarii
Duminică, 8 februarie 2015, ora 18.00, sunteti aşteptati la premiera spectacolului "Când ai o soacră avară, stă ca dracu’ pe comoară", adaptare de Radu Bogdan Ghelu, după comedia în versuri „Păcăliada”, de Ion Ghelu Destelnica.
Distribuţia:
Pachiţa - Corina Goranda
Titirez - Ştefan Ionescu
Păcală - Dumitru Rusu
Floarea - Daniela Vrînceanu
Codina - Florina Găzdaru
Tănase - Ştefan Alexiu
Regia artistică&scenografia: Radu Bogdan Ghelu
Fotografiile&Grafica: Ioan Viorel Cojan
Directorul teatrului: Liviu Tiberiu Şerban
Distribuţia:
Pachiţa - Corina Goranda
Titirez - Ştefan Ionescu
Păcală - Dumitru Rusu
Floarea - Daniela Vrînceanu
Codina - Florina Găzdaru
Tănase - Ştefan Alexiu
Regia artistică&scenografia: Radu Bogdan Ghelu
Fotografiile&Grafica: Ioan Viorel Cojan
Directorul teatrului: Liviu Tiberiu Şerban
S-a lansat proiectul ''Povestea mea digitala''
la
15:41
0
Comentarii
Asociația Lumina în parteneriat cu Fundaţia pentru Comunitate a lansat proiectul: ,,Povestea mea digitală’’!,proiect cofinanțat prin ,,Programul MOL pentru sănătatea copiilor”.
Conferința de lansare a proiectului a avut loc în data de 28 ianuarie 2015, ora 10.30 , în sala de conferinţe a hotelului Decebal și este dedicată prezentării detaliate a obiectivelor proiectului precum și a beneficiilor pe care le aduce copiilor din grupul țintă.
,,Povestea mea digitală’’ este un proiect care are ca beneficiari 15 copii cu boli incurabile în stadii avansate și terminale, având nevoi complexe socio-medicale de îngrijire. Acestor beneficiari li se adaugă 15 membri de familie. Din familia fiecărui copil va fi selectat fie un părinte, fie un frate/o soră care să participe la activităţi în cadrul proiectului şi să ofere sprijin copilului bolnav.
Scopul proiectului îl reprezintă dezvoltarea pentru 15 copiii care suferă de boli limitatoare de viaţă, a mecanismelor personale de adaptare şi coping în relaţie cu boala, prin intervenţii de ,,legacy making”.
La eveniment au fost prezenti Mihaela Dumitrache, director executiv Asociatia Lumina, Mara Matei, reprezentant al Asociatiei Lumina in relatia cu mass-media, Cezar Ivanov din partea Hotel Decebal, Andre Muit, presedinte Asociatia Betania, Ilie Barzu si multi altii.
PINHOLES si THE KRYPTONITE SPARKS in Pub S
la
15:26
0
Comentarii
PINHOLES si THE KRYPTONITE SPARKS va invita vineri, 27 martie, la PUB S Bacau, in cadrul unui concert-eveniment ce face parte din turneul "Best Alternative Newcomers Tour".
Prin intermediul Best Alternative Newcomers Tour, Dark Side Booking Academy aduce in fata publicului cele doua trupe castigatoare ale premiului "Best Alternative Newcomer" in cadrul galelor METALHEAD Awards 2014 si 2015.
Pret bilet: 10 lei.
Prin intermediul Best Alternative Newcomers Tour, Dark Side Booking Academy aduce in fata publicului cele doua trupe castigatoare ale premiului "Best Alternative Newcomer" in cadrul galelor METALHEAD Awards 2014 si 2015.
Pret bilet: 10 lei.
27 ianuarie 2015
Conferintă de lansare a proiectului: ,,Povestea mea digitală’’
la
21:33
0
Comentarii
Asociația Lumina în parteneriat cu Fundaţia pentru Comunitate, anunță lansarea proiectului: ,,Povestea mea digitală’’!,proiect cofinanțat prin ,,Programul MOL pentru sănătatea copiilor”.
Conferința de lansare a proiectului va avea loc în data de 28 ianuarie 2015, ora 10.30 , în sala de conferinţe a hotelului Decebal, aflată la etajul 11 și este dedicată prezentării detaliate a obiectivelor proiectului precum și a beneficiilor pe care le aduce copiilor din grupul țintă.
,,Povestea mea digitală’’ este un proiect care are ca beneficiari 15 copii cu boli incurabile în stadii avansate și terminale, având nevoi complexe socio-medicale de îngrijire. Acestor beneficiari li se adaugă 15 membri de familie. Din familia fiecărui copil va fi selectat fie un părinte, fie un frate/o soră care să participe la activităţi în cadrul proiectului şi să ofere sprijin copilului bolnav.
Scopul proiectului îl reprezintă dezvoltarea pentru 15 copiii care suferă de boli limitatoare de viaţă, a mecanismelor personale de adaptare şi coping în relaţie cu boala, prin intervenţii de ,,legacy making”.
Proiectul se va desfăşura la Hospice Casa Albert, în Luncani, judeţul Bacău.
A inceput cursul pentru formarea Expertilor in domeniul achizitiilor publice
la
17:54
0
Comentarii
Scoala de Comert si Industrie Bacau a început cursul de perfectionare acreditat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei pentru formarea Expertilor in domeniul Achizitiilor Publice.
Cursul se desfasoara in perioada 26 – 30 ianuarie 2015, la sediul Camerei de Comert si Industrie Bacau si este sustinut de lectori cu o bogata experienta practica in domeniul achizitiilor publice.
La programul de instruire participa reprezentanti ai societatilor comerciale din Judetul Bacau si reprezentanti ai autoritatilor contractante, interesati in dobandirea cunostintelor in domeniul Achizitiilor Publice.
Tematica abordata:
- Cadrul legal in domeniul achizitiilor publice
- Elaborarea documentaţiei de atribuire, caietul de sarcini
- Proceduri de atribuire;
- Sistemul Electronic de Achiziţii Publice - SEAP;
- Achiziţii prin proiecte finanţate din fonduri europene;
- Atribuirea contractului de achiziţie publică;
- Sancţiuni, contravenţii, contestaţii, soluţionarea litigiilor.
- Analize, speţe – propuse de lector şi de participanţi.
Cursul se desfaşoară zilnic, in perioada mentionata, în intervalul orar 16.00 – 20.00.
La finalizarea cursurilor, participantii vor sustine un examen de absolvire, proba teoretica si proba parctica, la absolivirea caruia vor obtine certificate in ocupatia Expert Achiziţii Publice recunoscute de Ministerul Educatiei si Ministerul Muncii.
Urmatoarea serie de cursuri de perfectionare in domeniul achizitiilor publice se va derula in luna aprile, intr-o perioada ce urmeaza a fi anuntata ulterior.
Reprogramare la formare „Expert accesare fonduri europene”
la
17:52
0
Comentarii
Cursul Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene organizat de Scoala de Comert si Industrie Bacau s-a reprogramat pentru perioada 02 – 06 februarie 2015.
Cursul se adresează firmelor care doresc să acceseze fonduri guvernamentale şi europene si persoanelor fizice interesate de acest domeniu.
Pentru a dobândi cunoştinţele şi abilităţile necesare pentru accesarea fondurilor structurale, derularea şi implementarea proiectelor finanţate prin intermediul fondurilor nerambursabile în conformitate cu criteriile Comisiei Europene, cursul are urmatoarea tematica:
- Ziua I si ziua a IIa sunt dedicate aspectelor teoretice privind ciclul managementului de proiect, analiza cost-beneficiu, programele operationale, noutati in domeniul fondurilor europene. Noua perioada de programare: orizont 2020, caracteristici, obiectivele de finantare incepand cu 2014, indicatori, diferente fata de vechiul ciclu de finantare.
- Ziua a IIIa si ziua a IVa sunt alocate pentru completarea cererii de finantare pentru o idee de proiect pe care o au participantii la instruire, sub directa indrumare si asistenta a lectorului.
- In ziua a Va se vor aborda aspecte privind implementarea, completarea cererilor de rambursare, pregatirea vizitelor OI, audituri, probleme si solutii posibile in implementare.
Programul de instruire este acreditat de Autoritatea Nationala pentru Calificari, iar la finalizarea acestuia se obtine certificat de absolvirerecunoscut de Ministerul Educatiei si Ministerul Muncii in ocupatia - Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene.
Smartphone folosit pe ''incredere''
la
16:45
0
Comentarii
În timp ce jandarmii executau acţiuni specifice de ordine
şi siguranţă publică în oraşul Buhuşi, în ziua de 26.01, ora 17.30 au fost
sesizaţi de o persoană că aceasta a rămas fără telefonul mobil după ce în
prealabil i l-a dat unei persoane pentru a efectua un apel.
Echipa de intervenţie aparţinând
Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Bacău - Detaşamentul de Jandarmi Buhuşi ce
se afla în patrulare auto în zonă, a fost sesizată de un tânăr, G.C.L. de 18
ani, domiciliat în judeţul Neamţ despre faptul că în timp ce se afla pe o
stradă din oraşul Buhuşi a împrumutat telefonul mobil, de tip smartphone, numitului
N.D.G. de 18 ani, domiciliat în judeţul Dolj, la cererea acestuia, pentru a
purta o convorbire telefonică. După ce a vorbit la telefon, persoana în cauză a
refuzat să returneze telefonul şi a fugit.
Jandarmii au trecut imediat la
căutarea făptuitorului în zona în care a fugit, acesta fiind depistat printre
blocurile din apropiere. Cu ocazia controlului corporal, asupra persoanei în
cauză a fost găsit telefonul mobil care aparţinea numitului G.C.L. .Urmare a
acestui fapt, jandarmii au întocmit acte de constatare sub aspectul susceptibil încălcării
prevederilor art. 238, C.P., dosarul cu actele de constatare şi bunul recuperate fiind predate predate
organelor de urmărire penală ale Poliţiei oraşului Buhuşi pentru continuarea
cercetărilor.
Concert la Filarmonica 'Mihail Jora' Bacau
la
09:44
0
Comentarii
Joi 29 ianuarie 2015
Ora 18.30 Sala "Ateneu"
Ora 18.30 Sala "Ateneu"
Concert Simfonic
Dirijor:
Leonard Dumitriu
Leonard Dumitriu
Solist:
Florin Ionescu-Galati-vioara
Florin Ionescu-Galati-vioara
In program:
Mihail Jora-"Poze si Pozne" op.41 caietul no.2 (orchestratie Leonard Dumitru)
Henrik Wieniawski-Concertul No.2 pentru vioara si orchestra
Mihail Jora-Tabloul coregrafic "La piata"
Mihail Jora-"Poze si Pozne" op.41 caietul no.2 (orchestratie Leonard Dumitru)
Henrik Wieniawski-Concertul No.2 pentru vioara si orchestra
Mihail Jora-Tabloul coregrafic "La piata"
"Călin (povestea modernă)" la Teatrul Bacovia
la
09:40
0
Comentarii
Sunteti invitati să vedeţi duminică, 1 februarie 2015, de la ora 18.00, pe scena Teatrului Municipal "Bacovia", spectacolul "Călin (povestea modernă)", un proiect inedit semnat de regizorul Horia Suru, având-o în distribuţie pe actriţa Eliza Noemi Judeu.
Pentru rolul din acest spectacol, Eliza Noemi Judeu a fost nominalizată în 2014 la Premiul pentru cea mai bună actriţă, la cea de-a II-a ediţie a Festivalului Internaţional de Teatru Oradea (FITO), organizat de Teatrul “Regina Maria” Oradea.
De asemenea, spectacolul a fost selectat şi pentru cea de-a XXI-a ediţie a Festivalului Internaţional de Teatru “Atelier”, organizat de Teatrul “Andrei Mureşanu” din Sfântu Gheorghe, cel mai vechi festival internaţional de teatru din România.
Tot în anul 2014, spectacolul "Călin (povestea modernă)" a fost jucat în secţiunea de Recitaluri extraordinare, în seara de gală a celei de-a IX-a ediţii a Festivalului Internaţional al Recitalurilor Dramatice "Gala STAR", organizat de Teatrul Municipal "Bacovia".
Călin (povestea modernă)"
Inspirat din „Wunschkonzert”
de Franz Xaver Kroetz
şi din "Călin (file din poveste)"
de Mihai Eminescu
de Franz Xaver Kroetz
şi din "Călin (file din poveste)"
de Mihai Eminescu
Dramaturgie
Hannah Wolf şi Horia Suru
Hannah Wolf şi Horia Suru
Distribuţia:
Eliza Noemi Judeu
cu participarea extraordinară a lui Călin Theodor Curucli
Eliza Noemi Judeu
cu participarea extraordinară a lui Călin Theodor Curucli
Regia:
Horia Suru
Horia Suru
Scenografia:
Cristina Ciobanu
Cristina Ciobanu
Foto & Grafica afiş:
Ioan Viorel Cojan
Ioan Viorel Cojan
"Aladin" vine la Teatrul Bacovia
la
09:38
0
Comentarii
Secţia de Animaţie a Teatrului Municipal "Bacovia" vă invită să vedeţi duminică, 1 februarie 2015, de la ora 11.00, spectacolul "Aladin", realizat de regizorul Gheorghe Balint.
Spectacolul "Aladin" a obţinut în 2014 Premiul „Pentru complexitatea imaginii şi interpretării scenice”, la cea de-a VIII-a ediţie a Festivalului Internaţional al Teatrelor de Păpuşi „Sub căciula lui Guguţă”, organizat de Teatrul Municipal „Guguţă”, din Chişinău.
"Aladin"
Adaptare după cunoscutul basm arab din "O mie şi una de nopţi"
Adaptare după cunoscutul basm arab din "O mie şi una de nopţi"
Distribuţia:
Tiberiu Gabor Bitere (Aladin)
Adina Iftime (Jasmine)
Alina Neagu (Mama)
Laurenţiu Budău (Vrăjitorul, Sultanul)
Marian Puiu Gheorghiu (Vizirul, Duhul lămpii)
Andreea Sandu (Slujnica)
Mihai Chihaia (Povestitorul)
Tiberiu Gabor Bitere (Aladin)
Adina Iftime (Jasmine)
Alina Neagu (Mama)
Laurenţiu Budău (Vrăjitorul, Sultanul)
Marian Puiu Gheorghiu (Vizirul, Duhul lămpii)
Andreea Sandu (Slujnica)
Mihai Chihaia (Povestitorul)
Regia artistică&scenariu: Gheorghe Balint
Scenografie: Edi şi Liliana Laşoc
Muzică: Ciprian Manta
Grafică&foto: Ioan Viorel Cojan
Scenografie: Edi şi Liliana Laşoc
Muzică: Ciprian Manta
Grafică&foto: Ioan Viorel Cojan
Abonați-vă la:
Postări (Atom)