În perioada 1 – 14
februarie 2016 au fost înregistrate 1.468 de reclame difuzate/tipărite, ce au
avut ca subiect Valentine’s Day.
Vodafone este brandul
cu cele mai multe reclame înregistrate pentru această sărbătoare. Vodafone este
pe primul loc cu reclama “De Valentine's
Day, trebuie să spun (Antonia, supernet 4G, net nelimitat în weekendul
îndrăgostiţilor)” care a înregistrat
428 de difuzări și un rate card de aproximativ 1.699.592 euro.
Locul doi este ocupat de Lidl cu reclama: „Orice zi e mai frumoasă (de
Valentine's Day, pijama damă, 39,99lei, set neglijeu cu string, 39,99lei)” cu 121 difuzări și un rate card estimat la 361.850 euro.
Kiss FM este pe locul trei cu reclama: Ştim că vă iubiţi ca-n filme (…până de
Valentine's, cuplul vostru e în teste, 6 tricouri XX Love/oră, 14 tricouri cu 2
locuri..)”, care a înregistrat 92 difuzări în perioada analizată,
cu un rate card de 40.792 euro.
Pe locul patru se află Penny Market cu reclama: „Profită acum de super ofertele
săptămânii (măr Valentine's Day, Boni smântână) ” care a îregistrat 87
difuzări și un rate card de aproximativ 29.567 euro.
Emag.ro este pe locul cinci în top cu reclama: “Surprinde-ţi partenerul de Valentine's Day
(pachet cadou Gillette Flexball, 3 rezerve, gel de ras, suport, 79,99 lei)”, care a înregistrat 70 de difuzări și un rate
card estimat la 22.373 euro.
Cele mai multe reclame ce au avut ca subiect Valentine’s Day au fost difuzate
la posturile TV – 851 reclame. Posturile de radio au difuzat 608 reclame, iar
în presă au fost tipărite 6 reclame. În
topul radiourilor se află Kiss FM cu 169
reclame, Radio ZU cu 141 şi ProFm cu 98
reclame difuzate. În clasamentul
televiziunilor se află Pro TV care a difuzat 97 reclame, Sport.ro cu 92 reclame şi Prima TV cu 79 reclame difuzate. Ok
Magazin, Libertatea și Ziarul Forbes Life conduc în topul publicaţiilor cu cele
mai multe reclame de Valentine’s Day.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu