8 martie 2016

Cum faci banking la feminin

0 Comentarii
Femeile care apelează la serviciile Băncii Comerciale Române (BCR)tranzacționează mai des și mai mult cu cardul la POS, încasează venituri în cont cu o mai mare regularitate decât bărbații și sunt mari amatoare de cumpărături offline și online, conform datelor actualizate ale companiei.

Profilul clientei BCR relevă dinamism, modernitate și, mai ales, emancipare financiară. Datele noastre creionează portretul unei femei care tranzacționează fără a recurge la numerar, face cumpărături frecvent, dar și economii, e obișnuită cu plata automată a facturilor și optează pentru internet banking. Un astfel de comportament financiar echilibrat, constructiv și inovator ne demonstrează că în fiecare clientă BCR se află o antreprenoare”, a declarat Dana Demetrian, Vicepreședinte  retail BCR.

Femeile reprezintă 49,4% din numărul total de clienți ai BCR, iar profilul clientei băncii arată că veniturile lunare (de tip salariu sau pensie) ale domnișoarelor și doamnelor sunt în creștere față de salariul minim net lunar pe economie. În plus, ele încasează venituri în cont cu o mai mare regularitate decât bărbații.

Numărul clientelor Băncii Comerciale Române care apelează la serviciile de private banking(accesibil celor care au în cont peste 200.000 de euro) a crescut cu 8% în ultimul an. Unul din trei clienți BCR care utilizează private banking este femeie, iar clientele care recurg la aceste servicii dețin 30% din totalul activelor aflate în administrarea acestui segment. O treime dintre clientele Băncii Comerciale Române care folosesc private banking apelează la acesta pentru a efectua plasamente în fonduri de investiții.


0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu