Telekom Romania anunţă priorităţile strategice pentru anul 2016, care se vor concentra pe asigurarea celei mai bune experienţe pentru clienţi, prin tehnologii avansate, produse şi servicii inovatoare şi noi standarde în relaţia cu clienţii.
În 2016 Telekom Romania a planificat investiţii de peste 180 milioane de euro, cea mai mare parte urmând să fie direcţionată spre dezvoltarea şi extinderea rețelelor, atât pentru tehnologiile fixe, cât şi mobile. Compania va continua dezvoltarea dinamică a reţelelor FTTH (fiber-to-the-home) și 3G/4G, care stau la baza serviciilor inovatoare, interactive şi convergente, precum şi a unui portofoliu complet și extins de servicii IT&C pentru segmentul business. Telekom Romania va extinde cu peste 30% acoperirea rețelei bazate pe fibră optică, având ca obiectiv atingerea a 2 milioane de gospodării până la sfârşitul anului 2016. Pe segmentul serviciilor mobile, Telekom Romania va continua eforturile de modernizare, extindere şi optimizare a reţelelor 3G/4G, pentru a oferi clienţilor o experienţă superioară în utilizarea serviciilor de broadband mobil.
Telekom Romania va lansa anul acesta mai multe iniţiative care vizează cu precădere excelența în relaţia cu clienţii, pe lângă cele deja existente: serviciul prioritar de relații cu clienții, iniţiativă lansată în luna mai 2015, care asigură cele mai rapide servicii de call center pentru clienţii MagentaONE, care sunt preluaţi, în medie, în 10 secunde; profesioniști special pregătiți pentru magazine şi centrele de contact, care oferă consultanţă clienţilor în alegerea celor mai bune servicii integrate fix-mobil, în funcţie de nevoile specifice de comunicare ale acestora; contactarea clienților pentru a verifica instalarea corespunzătoare a serviciilor, asigurând astfel cel mai înalt nivel de calitate.
În ceea ce priveşte oferta comercială, Telekom Romania va continua să se concentreze pe componentele strategice, care includ:
- Un portofoliu îmbunătăţit de servicii convergente fix-mobil, prin oferta MagentaONE, care oferă clienţilor soluţii simple, accesibile și valoare adăugată, atât pentru familii, cât şi pentru afaceri;
- Cea mai bună experienţă TV pe toate tipurile de ecran, cu accent pe televiziunea interactivă (IPTV), cu funcţionalităţi unice și cel mai mare număr de canale HD; conţinut sportiv de calitate şi în exclusivitate, precum UEFA Champions League şi UEFA Europe League; platforma Telekom TV Web & Mobile;
- Un portofoliu extins pentru segmentul de business, care include singura ofertă convergentă cu componentă de cloud de pe piaţă, un portofoliu complet de soluţii fixe şi mobile, aplicaţii şi soluţii IT la cheie, servicii inovatoare de tip M2M şi cloud, având ca scop creşterea competitivităţii afacerii.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu