21 mai 2016

Orange lansează campania pentru UEFA EURO 2016

0 Comentarii
In data de 14 mai, Orange lansează mesajul campaniei pentru EURO 2016 - Orange Sponsors You. Marile branduri se concentrează pe evenimente, echipe și jucători vedetă, însă Orange Sponsors You alege o altă abordare și se concentrează pe fani, fiindcă Orange este de părere că fanii sunt adevăratele vedete care, prin sprijinul și pasiunea lor, fac ca evenimentele de tipul campionatului UEFA EURO 2016™ să fie cu adevărat speciale.
Odată cu sponsorizarea campionatului UEFA EURO 2016™, dorința noastră este să le arătăm fanilor recunoașterea pe care o merită, plasându-i în centrul atenției și, în același timp, răsplătindu-i pentru pasiunea lor. UEFA EURO 2016™ este evenimentul care se bucură de cea mai importantă sponsorizare globală Orange până la ora actuală și include, la nivel global:
  • peste 3.000 bilete la meciuri pentru a răsplăti pasiunea fanilor
  • peste 700 bilete la meciuri pentru implicarea angajaților
  • peste 200 experiențe VIP pentru fani, care vor putea urmări inclusiv meciurile de pregătire în Franța
  • peste 20 dintre cei mai pasionați fani din întreaga lume vor câștiga o excursie la Paris pentru a urmări FINALA pe Stade de France
Astfel, în luna aprilie, clienții Orange România care activează serviciul preferat sau folosesc aplicația mobilă Orange TV au șansa de a câștiga bilete la meciul de deschidere UEFA EURO 2016™: Franța-România. În luna mai, clienții care își activează serviciul preferat sau folosesc aplicația mobilă Orange TV, au șansa de a câștiga invitații VIP la cel mai așteptat meci – finala. Invitațiile sunt valabile pentru două persone și includ, pe lângă biletele la meci și biletele de avion, cazare, transport de la aeroport la hotel și 200 de euro bani de buzunar. Șansele din luna aprilie se reportează pentru tragerea la sorți din luna mai care oferă bilete la finala UEFA EURO 2016™.
În Franța, Orange va oferi clienților mai mult internet pentru ca aceștia să poată urmări meciurile pe telefoanele mobile și pe tablete, inclusiv prin oferta de roaming ediție specială pentru turiști. Creată special pentru UEFA EURO 2016™, Orange Holiday Europe va include dublul ofertelor normale de Go, apeluri și mesaje scrise.
Beatrice Mandine, vicepreședinte executiv Orange pentru brand și comunicare a declarat: “EURO 2016 este un moment de mândrie pentru Franța și pentru Orange. Pentru noi, Orange Sponsors You reprezintă ocazia de a merge dincolo de șabloane si de a-i conecta pe oameni cu pasiunile lor. Iată ce ne inspiră și ce ne va ajuta să creăm o moștenire pe care o vom putea celebra mult timp după ce acest eveniment va fi luat sfârșit. EURO 2016 este doar începutul.”
Începând cu ofertele de Paște, clienții Orange România au la dispoziție tot internetul de care au nevoie pentru a fi în mijlocul evenimentului EURO 2016. În plus, cei care își plănuiesc vacanța la EURO 2016 sau vor să țină legatura cu prietenii din Franța, au minute internaționale în abonamentele Orange Me și opțiunile PrePay.  De asemenea, cu noile abonamente au o abundență de minute și internet pe mobil în roaming pentru a se bucura de campionatul din Franța. Mai mult, în următoarea perioadă Orange România pregatește o nouă serie de beneficii și surprize pentru a sărbători împreună cu clienții cel mai important eveniment sportiv al anului și a fi cât mai aproape de performanțele echipei naționale.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu