KFC lansează campania
Wi-Fi Test, prin care restaurantele de tip Drive Thru și cele stradale din toată
țara donează internet gratuit celor care se pregătesc pentru examenul de
Bacalaureat. Restaurantele KFC îşi vor schimba întregul sistem
de rutere, astfel încât parolele de Wi-Fi existente vor fi înlocuite cu 1,600
de întrebări realizate de profesori, pornind de la materia pentru Bacalaureat.
Pentru a se conecta la
internet, clienții trebuie să răspundă la întrebarea pe care o primesc automat
atunci când accesează rețeaua Wi-Fi Test. Cei care răspund corect primesc automat
o oră de internet, la sfârșitul căreia procesul trebuie reluat. În cazul
întrebărilor care îi pun în dificultate, elevii vor avea opțiunea de a accesa
răspunsul detaliat, fixându-și astfel cunoștințele pentru examen.
„Am plecat de la o statistică îngrijorătoare, conform căreia
promovabilitatea examenului de Bacalaureat este în continuă scădere în România.
Observând elevii care ne calcă pragul, constatăm că ei accesează în număr
foarte mare rețeaua de Wi-Fi din restaurante, motiv pentru care ne-am gândit să
valorificăm acest canal în folosul lor. Wi-Fi Test este o metodă alternativă
pentru ei de a-și fixa cunoștințele pentru bac, un mod de a le reaminti că e
important să învețe și că poate fi distractiv în același timp”, declară Monica Eftimie,
Chief Marketing Officer KFC.
Ulterior implementării în
restaurante, software-ul de rutere va fi pus și la dispoziția organizațiilor și
familiilor care își doresc o metodă inovatoare de învățare pentru elevi.
Astfel, propriul sistem Wi-Fi va putea fi accesat doar în urma răspunsului la întrebările
de cultură generală prezente în programa pentru Bacalaureat.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu