23 mai 2016

Vara asta „Ai verde la ceai”, cu Lipton Ice Tea Mint Lime

0 Comentarii
Lipton Ice Tea lanseaza campania educationala “Ai verde la ceai”, impreuna cu un nou sortiment de Ice Tea pe baza de ceai verde – Lipton Green Ice Tea Mint Lime. Prin noua campanie, Lipton isi propune sa evidentieze faptul ca intr-o sticla de Ice Tea gasim 3 ingrediente esentiale: ceai + apa + fructe. In plus, campania Lipton prezinta beneficiile consumului de ceai si invita consumatorii sa descopere ca Ice Tea-ul este un produs racoritor si delicios, ce poate fi savurat in diverse combinatii sau momente ale zilei.

Antonia continua si anul acesta colaborarea cu Lipton Ice Tea, spunand impreuna povestea ceaiului pentru al doilea an consecutiv. Antonia va fi protagonista spotului TV Lipton si le va vorbi fanilor despre ingredientele si beneficiile ceaiului rece.

In 2015, am demarat campania educationala „Ce-ai in ceai”, pentru a informa consumatorii despre ce contine cu adevarat ceaiul rece. Am fost placut surprinsi de interesul lor pentru aceasta categorie. De aceea, ne-am gandit sa vorbim despre beneficiile ceaiului si in 2016, dar dintr-o noua perspectiva, avand ceaiul verde ca personaj central. Cu un gust racoritor si delicios, Lipton Green Ice Tea si noul sortiment Lipton Green Ice Tea Mint Lime sunt vedetele acestei veri si preferatele noastre”, spune Dana IordacheRegional Marketing Manager Lipton.


0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu