23 iulie 2016

Ce trebuie să stii atunci când ai plecat în vacantă si ai probleme

0 Comentarii

Vacanța de vara e în toi și turiștii au luat cu asalt Europa la plaja, la munte, la plimbări în city break-uri măcar. În contextul în care oricum se pleacă în vacanță cu grijă de atentate, nu este cazul să ne facem griji și pentru pachetele turistice. 
 

Agentiile de turism au început deja să facă oferte speciale cu preturi nemaiîntâlnite pentru zonele periculoase. Nu vă sfătuim să plecați în vacanțe în astfel de zone. Nici în zonele cu alerte de tsunami sau furtuni și catastrofe naturale. 

Ce ar trebui să știi în cazul în care apar probleme după plecarea în călătorie?
Prețurile nu mai pot fi modificate în cursul celor 20 de zile care preced data plecării, iar în cazul în care acestea sunt majorate cu mai mult de 10 % poți renunța la contract;
Agențiile de turism sunt obligate să încheie polițe de asigurare pentru cazul în care ar intra în faliment și să ofere informații consumatorilor despre această asigurare în cadrul contractului. Asigurați-vă că informațiile sunt în contract, astfel încât să puteți lua legătura cu societatea de asigurări, dacă apar probleme;
In cazul în care locul de cazare nu este așa cum vi s-a promis, faceți fotografii, apoi luați legătura cu managementul respectivului hotel pentru a depune o plângere și anunțați imediat agenția de turism care v-a vândut pachetul de servicii turistice și care este obligată să găsească o soluție;
Păstrați toate documentele: fotografii, bonuri, chitanțe, contract, pliante cu oferte etc. pentru a vă putea proba solicitările în cazul apariției unor probleme.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu