28 iulie 2016

Peste 100.000 de euro transferati prin e-mandatul www.posta-romana.ro în primele sase luni ale anului

0 Comentarii
În numai şase luni de la implementarea produsului e-mandat pe platforma web a Poştei Române – www.posta-romana.ro – clienţii operatorului public de servicii poştale au transferat online sume în valoare de 474.000 de lei (106.000 euro). Cele mai multe tranzacţii, în perioada ianuarie-iunie 2016, au fost generate de femeile cu vârsta de până la 34 de ani, din mediul urban. Judeţele cu cel mai mare număr de tranzacţii efectuate direct pe site-ul Poştei Române au fost Bucureşti, Constanţa şi Prahova.
În perioada ianuarie-iunie 2016 s-au realizat 1.230 de tranzacţii prin serviciul de e-mandat disponibil pe site-ul www.posta-romana.ro. Luna iunie a fost cea mai activă din punctul de vedere al transferurilor, cu 314 e-mandate web achitate. Valoarea medie pe mandat achitat, în perioada de referinţă, a fost de 387 de lei.
Cel mai mare număr de mandate web prezentate se regăsesc în tranşa de valori cuprinsă între 0 – 200 de lei, respectiv 591 de bucăţi (tranzacţii), cu o pondere de 48% din total. Urmează tranşa de valori cuprinsă între 200 – 500 de lei, cu o pondere de 31% (375 de bucăţi), şi tranşa de valori între 500 – 1.000 de lei, cu o pondere de 14% (170 de bucăţi). Restul de 6% reprezintă mandate web din tranşa de valori cuprinsă între 1.100 – 1.500 de lei.
“Serviciul de prezentare al e-mandatelor pe site-ul Poştei Române are un grad mai mare de familiarizare, cunoaştere şi utilizare a internetului în rândul clienţilor din mediul urban, respectiv 62%. Cea mai activă grupă de vârstă este 25-34 de ani, cu 37% din totalul tranzacţiilor efectuate pe site, urmată de grupa 45-54 de ani, cu 27% din total, şi de grupa 35-44 de ani, cu 21%. Analiza dinamicii lunare arată că gradul de utilizare a acestui serviciu este în creştere constantă, la această evoluţie contribuind tarifele extrem de competitive percepute clienţilor care accesează segmentul transferurilor de bani”, arată Irina Purcaru, Director Direcţia Operaţiuni şi Relaţii Comerciale la Poşta Română.
În cea mai importantă grupă de vârstă generatoare de achiziţii (25-34 de ani), femeile iniţiază 57,78% din tranzacţii. În cea de-a doua grupă de vârstă (45-54 ani), femeile generează 79% din tranzacţii, iar în cea de-a treia grupă de vârstă (35-44 ani), bărbaţii generează 65% din tranzacţii.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu