16 august 2016

Festivalul " Marie, draga Marie''

0 Comentarii
Festivalul " Marie, draga Marie,, organizat de binecunoscuta Carticica cu povesti, in parteneriat cu Primaria Sascut, Consiliul Local Sascut , Protopopiatul Sascut, Biserica Ortodoxa Sascut , a strans pe stadionul din Sascut 485 de copii in cele 3 zile , 13-14-15 august " Organizatoarea, doamna Rodica Otetea a spus despre acest festival ca "Festivalul ,, Mărie, dragă Mărie,, este un festival dedicat fetiței mele, ANA MARIA , care a schimbat total sensul vieții mele atunci când am întâlnit-o., și care este comoara sufletului meu. Acest festival va dăinui, an de an , și va fi mereu mai frumos și va primi la sânul lui câți mai mulți copii. Este un festival de suflet, din inimă și pentru inimă, organizat din forțe proprii. Mulțumesc din suflet Ansamblului Animo de la Chișinău, care mă ajută cu sfaturi în organizare, cu grafica materialelor publicitare.Mulțumesc invitaților mei speciali, care au acceptat să-mi fie alături pro-bono, domnului GHIȚĂ DANDU, domnișoarei OANA BEATRICE, Ansamblului ANIMO- Chișinău ( care străbate drum lung, pentru a fi alături de noi și de copii ) .Mulțumesc Protopopiatului Sascut,părintelui protopop Negoiță Ioan , părintelui Graur Săviță, pentru susținere în organizarea evenimentului.Deși părintele POMOHACI nu poate fi alături de noi, ne transmite binecuvântările sale, și credința că totul va ieși foarte bine.
Mulțumesc primăriei Sascut că ne oferă spațiul unde să desfășurăm festivalul, beneficiind de scenă și sonorizare deosebită ( festivalul se va desfășura pe stadionul din Sascut ). Mulțumesc domnului BUTNARU CĂTĂLIN, graphic designer, pentru realizarea machetei banerului de prezentare''.



0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu