14 august 2016

Gasca Lipton Ice Tea a dat #verdelamuzica la Tomorrowland

0 Comentarii
Lipton Ice Tea a dat verde la muzică vara aceasta, oferind fanilor brandului oportunitatea de a ajunge la cel mai apreciat festival de muzică electronică din Europa – Tomorrowland. 12 români, care au răspuns provocărilor lansate de Lipton, au trăit alături de endorserii campaniei experiența unică a celei de-a 12-a ediții a festivalului Tomorrowland din Boom, Belgia.
La festival au participat fani Lipton Ice Tea din mai multe colțuri ale Europei, care au avut parte de experiențe unice, pregătite special de brand pentru ei. De la petreceri exclusiviste, organizate la scena Lipton Ice Tea – scena Leaf, la cocktailuri delicioase și răcoritoare cu Ice Tea și cornere foto, toate menite să ofere participanților o experiență de basm, specifică festivalului Tomorrowland.
Membrii găștii Lipton Ice Tea împărtășesc experiența trăită printr-o serie de declarații despre ce a însemnat pentru ei povestea Tomorrowland: 
“Sunt un fericit participant la festivaluri, concerte în aer liber, e drept, de foarte multe ori ca artist pe scenă, mai puțin din public. Tomorrowland a fost o experiență nouă, am simțit cât de cool este să fii în fața scenei și să-i aplauzi pe artiștii ale căror producții le mixez în seturile mele. Weekend-ul cu gașca Lipton a fost excepțional, o spun cu mâna pe inimă. Sunt genul de oameni cu care rămâi prieten și după distracție. Aștept cu nerăbdare Tomorrowland 2017! Sper ca anul viitor să “închid cercul” și să-l simt și de pe scenă, pentru o experiență completă!”, a spus Bogdan Moldovan – Dj Optick.
“Tomorrowland mi-a arătat cât de importantă e energia unui grup în succesul unui eveniment. Deși nu ne știam cu toții înainte să plecăm, am ajuns ca în ziua de festival să nu ne dorim decât să stăm împreună ca grup, să căutăm peste tot cu ochii steagul lui Pandutzu, să ne oprim să ne salutăm cu toată lumea și să spunem tuturor că suntem români sau să le fredonăm imnul, ca să ne recunoască. Weekendul cu Lipton la Tomorrowland a fost unul în care am câștigat prieteni dragi, ne-am ajutat unii pe alții în aceeași măsură în care ne-am și distrat și am format o gașcă generoasă cu zâmbete și îmbrățișări. A fost o experiență incredibil de faină”, spune Ovidiu Baciu - Naguale.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu