BCR a înregistrat, în acest an, o
creștere substanțială a operațiunilor efectuate de persoanele fizice, odată cu
eliminarea comisioanelor pentru cele mai importante tranzacții și introducerea
contului curent gratuit. Cele mai importante evoluții 2016 vs. 2015:
ü Clienții
BCR au beneficiat de peste 44 de milioane de tranzacții gratuite de la
implementarea ofertei, în octombrie 2015, prin ATM-urile și multifuncționalele
instalate în întreaga țară;
ü
Peste 84% din tranzacții se realizează în mediul on-line, la nivelul
sistemelor POS instalate la comercianți sau prin sistemele automate. BCR a
investit in cea mai mare rețea de ATM-uri, multifuncționale, echipamente de
schimb valutar și aparate de plăți, 2.600 de astfel de echipamente fiind disponibile
clienților în toată țară;
ü
Numărul tranzacțiilor efectuate prin sistemele POS instalate la
comercianți, de către clienții BCR, a crescut cu 20%, în primele nouă luni ale
acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut;
ü Din
februarie 2016, peste 217.000 de persoane și-au deschis conturi curente la BCR,
cu costuri zero și având carduri de debit gratuite, dintre care aproape 54.000
sunt elevi și studenți;
ü
Peste 300.000 de clienți noi au ales să-și deschidă conturi la BCR, în
2016, ceea ce confirmă nevoia populației
României de a accesa serviciile bancare;
ü
Nivelul utilizatorilor, persoane fizice, de
servicii de Internet Banking (24 Banking) a crescut cu 30% în ultimul an;
ü Numărul
de clienți BCR, persoane fizice, care folosesc serviciile bancare prin Mobile
Banking (Touch 24 Banking) a cunoscut un avans spectaculos de nu mai puțin de 150%;
ü Indicele
de satisfacție a clienților BCR, în raport cu serviciile băncii, a crescut cu
peste 10%, comparativ cu anul 2015, conform celui mai recent studiu al Erste
Grup, care analizează gradul de mulțumire a clienților. În ultimii ani, BCR a
investit semnificativ în optimizarea rețelei de unități, a proceselor din
cadrul acestora, precum și în digitalizarea serviciilor și accesul mai facil la
produsele bancare. Toate acestea au condus la identificarea tot mai bună a
nevoilor clienților și la oferirea unor soluții flexibile la nivelul tuturor
canalelor disponibile.
“Suntem extrem de bucuroși că strategia noastră de
creștere a gradului de accesibilitate a populației la produsele bancare dă
roade. Considerăm că educația financiară începe, în primul rând, prin acces
gratuit la servicii bancare. Contul curent cu comision zero și cardul de debit gratuit
atașat acestuia sunt principalele instrumente prin care oricine poate beneficia
de astfel de servicii, de la elevi, până la salariați sau pensionari. În plus,
măsura eliminării comisioanelor tranzacționale pentru cele mai importante
tranzacții cu cardul a dus la creșterea vizibilă a operațiunilor și, suntem
convinși, la o reașezare a încrederii clienților noștri. Este responsabilitatea
noastră, ca cea mai mare bancă din România, sa susținem prosperitatea
clienților noștri și să contribuim la construcția unui sistem stabil și de
încredere într-o piață imprevizibilă”, a declarat Dana Demetrian, Vicepreședinte
Retail BCR.
Introdus
în oferta comercială în februarie 2016, contul curent BCR cu comisioane zero
oferă posibilitatea oricărei persoane să-și deschidă un cont curent bancar cu
card de debit gratuit, fără niciun fel de taxe bancare. Astfel, oferta
comercială vine cu zero comision de administrare a contului curent, zero
comision de administrare a cardului de debit atașat, zero comision de retragere
la bancomatele BCR și zero comision de interogare la bancomatele BCR.
BCR este prima bancă din România care
a decis să ofere, în mod proactiv, soluții comerciale sustenabile pentru
reducerea costurilor suportate de către clienții săi. Aproape 200.000 de
clienți ai BCR au beneficiat, începând cu 2009, de refinanțări, restructurări
sau ajustări de costuri, aceasta fiind și una dintre soluțiile găsite de bancă
pentru optimizarea bugetului personal. Practic, în ultimii șapte ani, credite
în volum de peste 4,5 miliarde lei au intrat într-un proces de reducere de
costuri.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu