10 noiembrie 2016

Pisicile Rosii strigă: Hai, România!

0 Comentarii
Pisicile Roşii merg în vizită la Federaţia Română de Fotbal, unde se vor întâlni cu cei care conduc fotbalul românesc, dar şi cu foştii jucători din „Generaţia de Aur”.De la ora 21.45, fotbalistele  Bacăului vor fi alături de tricolorii lui Christoph Daum la meciul cu naţionala Poloniei, de pe Arena Naţională, şi îi vor încuraja pe Pantilimon şi Chiricheş, băcăuanii noştri, dar şi pe ceilalţi tricolori: Hai, România!  
Fotbalul dincolo de faptul că este cel mai iubit sport de pe Pământ, este şi un fenomen social, iar Asociaţia Fotbal Club Măgura 2012 sprijină şi promovează  valorile sportive şi în acelaşi timp îşi îndreaptă eforturile către un succes pe plan social.
„Mi-am cunoscut tatăl la un meci de fotbal, iar atunci mi-am dat seama cât de important este fotbalul dincolo de fenomenul sportiv ”– Ana Marin - jucătoare şi studentă la Relaţii Internaţionale
„Joc fotbal de muţlí ani, iar de un an fac parte din familia Pisicilor Roşii. Fotbalul mi-a arătat că înseamnă şi altceva. Într-o zi voi fi coechiperă cu fiica mea pentru că fotbalul e o familie şi mai mare. ” – Irina Andrieş – jucătoare şi angajat  Evidenţa Populaţiei

„Fotbalul ne uneşte şi ne ajută să formăm oameni, caractere şi cariere. Nu e greu de înţeles ce înaseamnă fotbalul- un mod de viaţă sănătos. Mulţumim partenerilor noştri, Federaţia Română de Fotbal, Primăria şi Consiliul Judeţean Baacău  pentru sprijinul acordat pentru ca aacest proiect strâns legat de responsabilitatea socială să ne bucure pe toţi.  –Cătălin Cojocaru – preşedinte As. F. C.Măgura  2012 Bacău.”

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu