Vodafone România lansează campania „Vezi în viitor” cu ocazia aniversării a 20 de ani, prin care ilustrează, cu ajutorul realității virtuale 360°, cum ar putea arăta meseriile viitorului. Aceasta este o premieră, Vodafone România fiind primul operator de telecomunicații care produce astfel de conținut video pentru campaniile sale.
Începând din luna martie, campania „Vezi în viitor” va fi implementată în peste 50 de magazine din București și din alte 22 de orașe din întreaga țară. Lista acestora este publicată pe www.vodafone.ro, aici. În fiecare magazin va exista un spațiu echipat cu ochelari Samsung Gear VR și cu smartphone-uri care pot fi utilizate de toți vizitatorii pentru a vedea, utilizând tehnologia 360° VR, cum vor arăta în viitor meseriile de pădurar, doctor și arhitect.
„Aniversarea a 20 de ani nu se concentrează doar pe modul în care am sprijinit oamenii să reușească pe drumul lor de-a lungul timpului, dar și oferă o privire spre ceea ce urmează. Este angajamentul nostru că vom continua să ne implicăm în viitorul clienților noștri, inovând și creând valoare pentru ei prin cee ce facem, pentru a le oferi noi modalități de a-și îmbunătăți viața. Această campanie oferă un mod creativ care ne permite să aruncăm o privire în viitor, prin intermediul tehnologiei de ultimă oră”, a declarat Ravinder Takkar, Președinte și CEO Vodafone România.
Inițiativa „Vezi în viitor” este promovată printr-o campanie de comunicare construită în jurul mesajului „Ai puterea să-ți faci viitorul. Descoperă meseriile generației viitoare, pentru prima dată în 360° VR”, desfășurată în mediile TV print și online.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu