Poşta Română informează că, începând din data de 16 noiembrie clienţii care au ales să li se livreze coletele la o altă adresă decât cea de domiciliu, vor fi identificaţi numai în baza unui act de identitate valid.
Pe reţelele de socializare, şi ulterior în presă, a circulat povestea unui client al Poştei Române căruia i-a fost condiţionată ridicarea coletului de la un oficiu poştal din Târgu Mureş, de prezentarea unei adeverinţe de la serviciu care să ateste locul acestuia de muncă. Adeverinţa i-a fost solicitată de către oficiantul poştal, ca urmare a opţiunii clientului de a primi coletul la locul de muncă.
Departamentul comunicare a luat legătura cu clientul respectiv şi l-a asigurat de identificarea şi rezolvarea rapidă a problemei, lucru care la numai o zi după întâmplare, s-a şi produs.
Problema nu este singulară şi derivă din interpretarea zeloasă a unei norme vechi de 40 de ani. Începând de astăzi, această prevedere nu mai există, în Poşta Română, ca urmare a unei decizii ferme a managementului companiei şi a unei analize corecte făcute de grupul de lucru mandatat să actualizeze instrucţiunile şi normele de lucru ale Poştei Române.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu