Luni, 25 decembrie şi marţi, 26 decembrie 2017, precum şi pe 1 şi 2 ianuarie 2018, numai agenţiile băncii din unele centre comerciale vor fi disponibile pentru clienţi, cu programe adaptate la orarele de funcţionare ale respectivelor centre comerciale. Pe 30 şi 31 decembrie 2017, unităţile băncii vor avea programul specific zilelor de sâmbătă şi duminică.
BRD va rămâne aproape de clienţii săi prin serviciile de internet şi mobile banking, precum şi prin serviciul MyBRD Contact, apelabil la numerele 0800 803 803 (gratuit în reţeaua Telekom), 021 302 61 61 (număr cu tarif normal apelabil din ţară şi străinătate), şi *BANCA (*22622 – tarif normal în reţelele Orange, Vodafone, Telekom şi RCS Digi Mobil) şi prin email, la adresa mybrdcontact@brd.ro.
În afara intervalelor de lucru, în zilele menţionate mai sus, prin Contact Center vor fi disponibile următoarele servicii:
- opţiunile automate de consultare sold/operaţiuni
- serviciile de urgenţă dedicate posesorilor de carduri şi utilizatorilor MyBRD (Net şi Mobile) / Multix / BRD@ffice.
Clienţii băncii vor avea la dispoziţie şi cele peste 1.500 ATM-uri şi 29.000 de POS-uri instalate la comercianţi.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu