Crucea Roșie
Română, Procter&Gamble și PROFI au echipat 41 de maternități de stat din
România cu peste 80 de pătuțuri noi și 7.600 de lenjerii de pat, necesare
pentru a oferi nou-născuților confortul de care au nevoie în primele zile de
viață. Donația face parte din campania ,,Hai să dăruim un nou început pentru un
nou-născut”.
„Maternitatea
este locul în care cei mici iau contact pentru prima dată cu mediul extern, fiind
un spațiu esențial atât pentru starea lor de bine, cât și a mamelor. Astfel,
într-un efort colectiv, ne-am propus ca prin aceasta inițiativă să transformăm mai
multe secții de nou-născuți din țară într-un loc mai bine echipat, care răspunde
nevoilor acestora. Ne bucurăm să fim alături de o inițiativă atât de
frumoasă, care ne-a invitat, pe fiecare din noi, la un exercițiu de
solidaritate.” a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea
Roșie Română.
Campania s-a desfășurat în perioada iunie – septembrie
2017 în magazinele PROFI. Beneficiind de forța brandurilor Ariel, Lenor și
Pampers, P&G a alocat resurse semnificative pentru a sprijini acest demers.
O parte din valoarea vânzărilor cumulate prin comercializarea celor trei
produse din toate magazinele PROFI participante în campanie a fost direcționată
către această cauză. Identificarea nevoilor imediate existente în cadrul
maternităților de stat a fost făcută cu sprijinul Crucii Roșii Române iar
distribuția materialelor a demarat în decembrie.
Această acțiune este cea mai bună dovadă că atunci când
branduri puternice, ONG-uri și retaileri se unesc, pot avea un impact pozitiv
în comunități și pot fi o forță dedicată binelui, o forță pentru creștere. P&G,
PROFI și Crucea Roșie Română și-au propus prin acest proiect să ofere
nou-născuților confortul necesar pentru a le face venirea pe lume cât mai frumoasă.
0 Comentarii:
Trimiteți un comentariu