7 noiembrie 2009

Internet marketing-ul

0 Comentarii
Internetul a atins deja nivelul de penetrare la care poate fi considerat un main media si a nu fi prezent intr-un main media, e o greseala elementara.Piata trebuie sa constientizeze 2 lucruri:
Online-ul este singura media care permite interactiune on the spot cu utilizatorul si e inca cea mai ieftina platforma de comunicare.Din ce in ce mai multe agentii de relatii publice si companii incearca sa comunice prin BLOGOSFERA cu audientele care au migrat din mass-media in online.
Odata o informatie aruncata in mediul online, barierele de timp si spatiu dispar.In mod natural, marketing-ul si brand-urile se muta acolo unde se afla si publicurile lor.In cazul de fata, pe INTERNET.Redus la esenta, marketul online e tot marketing, doar canalul de comunicare se schimba, si de aici curg o serie de concepte si regului noi.
Internet marketing-ul reprezinta o nsursa de adaptare la situatia actuala care necesita:
-Bugete decente
-Timp de reactie rapid din partea consumatorilor

Pe INTERNET se pot crea propriile canale de comunicare cu utilizatorii din grupul tinta prin mijlocirea UNUI BLOG; se poate participa la discutiile dintre ei prin social-media.Marketing-ul online e inca un domeniu la inceput dar are un viitor promitator.
Situatia ideala va fi ca blogger-ul destept, agentia inteligenta sa se intalneasca cu clientul curajos si deschis la minte.


Puterea este acum in mainile consumatorului, ei decid ce vor sa vada si ssa dea mai departe.

sursa:Consultant PR S.Simionescu - GMC Romania

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu