8 mai 2010

Relatii publice corporate

0 Comentarii

KFC Romania dovedeste o abordare de tinuta prin strategia de relatii publice ce o deruleaza in piata. Prin relatiile de simpatie ce le va consolida odata cu infiintarea Clubului Presei KFC va intari relatia de colaborare cu jurnalistii din cele 17 judete ale Romaniei, unde au fost deschise restaurante KFC.
Strategia de PR se integreaza strategiei generale de business, Bacaul, prin ziaristii invitati sa se alature grupului, contribuind la acest parteneriat, respectiv la stabilitatea afacerii. KFC-ul va deveni prietenul, dar si sursa de stiri interesante pentru comunitatile pe care le deserveste asemeni ziaristilor.
Iata cum un scop comun naste afilieri profitabile ambelor parti.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu