13 iulie 2010

Bancile incep sa lupte pentru mintea clientilor

0 Comentarii
În urma campaniei “Dar din Dar se face binele” desfăşurată în luna decembrie 2009, BCR a donat pentru beneficiarii campaniei peste 60.000 de euro, echivalentul beneficiilor acordate clienţilor (reduceri sau bonusuri de dobândă). Adăugând sumele donate de angajaţii băncii (peste 45.000 euro), peste 100.000 de euro au fost direcţionaţi către aproape 9000 de beneficiari în perioada Paştelui şi în luna copiilor, când angajaţii BCR au fost încurajaţi să ofere o zi de neuitat persoanelor în dificultate, în special tineri şi bătrâni instituţionalizaţi. Astfel, angajaţii BCR au organizat peste 100 de acţiuni în comunităţile locale din toată ţara.
• Împreună, BCR şi angajaţii săi au donat peste 100.000 de euro în campaniile de Paşte şi de 1 Iunie; peste 60.000 Euro strânşi în urmă campaniei “Dar din Dar se face binele”; angajaţii BCR au contribuit cu peste 45.000 Euro
• Aproape 9.000 de beneficiari ai acestor acţiuni: copii şi tineri săraci, abandonaţi, bolnavi, cu dizabilităţi, orfani precum şi bătrâni instituţionalizaţi
• 100 de acţiuni organizate la nivelul comunităţilor locale din întreaga ţară
Implicarea în comunitate este unul dintre pilonii modelului de business al BCR. Banca dezvoltă şi susţine proiecte de impact care contribuie în mod direct la o evoluţie sustenabilă a comunităţii, în domeniile: Educaţie (în special educaţia financiară şi educaţie pentru copii şi adolescenţi care provin din medii sărace şi defavorizate), Antreprenoriat şi Solidaritate Socială. Daca tot ne-au prezentat raportul de actiuni responsabile, acum la inundatii cu ce s-au implicat?

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu