29 iulie 2010

Explorati gradina Carpatilor...

2 Comentarii
Astazi, a fost lansat la Shanghai in China brandul turistic al Romaniei fapt ce a suscitat foarte multe discutii in tara. Dupa campania "Land of Choise" ce a ingurgitat foarte multi bani din bugetul statului si se pare ca a fost un fiasco, acum avem un logo, un slogan lansate cu pompa.
Avem si stand oficial si o ambasadoare de succes, Elena Udrea. Culmea e ca" frunza exclusivista" a costat mii de euro statul roman cand ceva asemanator se putea gasi la 250 euro pe site-uri specializate...Acum de-ar fi originala dar e copiata si inca la ce pret...



A fost ziua noastra la Shanghai si am scos artileria grea: Nadia, Nastase si Hagi. Doar pentru promovare s-au bagat 900 mii de euro si cica se vor intoarce turisti buluc de banii astia! Risipa de idei absurde si de bani! Nu sloganul aduce turistii ci politicile, zicem noi! Desigur, nu politica Doamnei Udrea!

2 Comentarii:

Catalin Stanoiu says:
1 august 2010 la 18:26

Shanghai! Asa se scrie... Lasa-te de scris daca nu ai o cultura generala cat de cat solida. E plina presa de tractoristi! Cauta pe wikipedia, daca nu ma crezi si nu o da la intors ca a fost o greseala de tastare, pentru ca ai folosit forma gresita de mai multe ori. Sau o fi si asta un articol plagiat... Acum sa vedem cat de mult respecti dreptul la opinie. Dai drumul la comentariu sau nu?!...

office_simona@yahoo.com says:
3 august 2010 la 22:29

"ERRARE HUMANUM EST", ARUNCAM CU PIATRA?! VIGILENTI cititorii, asta e de bine!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu