10 august 2010

Panourile publicitare, afacere la cheremul primariei

0 Comentarii

O mana spala pe alta si amandoua fata(...)

In 2008, municipalitatea bacauana a eliberat 20 de autorizatii de construire pentru panouri publicitare. In luna mai a aceluiasi an s-a desfasurat campania electorala pentru alegerile locale programate pe 1 iunie.

La data respectiva, presa locala dezvaluia ca intre firmele de publicitate outdoor si conducerea Primariei ar exista o intelegere tacita privind afisarea materialelor electorale ale candidatului Romeo Stavarache (PNL). In 2009, dupa zarva de la alegerile locale, municipalitatea a eliberat doar 5 autorizatii de construire vizând ridicarea de panouri publicitare de catre societatile din bransa. Sub protectia anonimatului, alesi locali au confirmat pentru cotidianul Desteptarea ca intre Primarie si societatile de publicitate ar exista un parteneriat, dar ca nu se stie nimic despre modul in care edilii cheltuiesc banii incasati de la firme.

Panotajul publicitar din municipiul Bacau este controlat la sânge de actuala conducere a Primariei. Inca din 2008, cu prilejul alegerilor locale, presa dezvaluia ca intre edili si firmele de publicitate outdoor functioneaza o intelegere tacita. Aceasta i-a asigurat candidatului PNL Romeo Stavarache o expunere publica exclusiva. Candidatii celorlalte partide nu au avut loc pe panourile din municipiul Bacau.

Numai in 2008, municipalitatea a eliberat 20 de autorizatii pentru construirea de panouri. De ele au beneficiat doar firme care activeaza in domeniul publicitatii stradale. Cifra este semnificativa. Spre comparatie, in 2009 aceeasi municipalitatea a eliberat numai 5 autorizatii de construire panouri publicitare. De 4 ori mai putin.

Sursa: Desteptarea

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu